Irene Agustine, DJ Terkenal Indonesia Memilih Hamil Luar Nikah Daripada Keluar Islam

Irene Agustine memulakan kariernya sebagai model. Pada tahun 2017, Irene mencuba nasib dengan menyertai acara DJ Hunt di Miss Popular. Tanpa diduga, Irene Agustine memenangi tempat pertama dalam Miss Popular DJ Hunt 2017 sehinggakan menjadikannya sebagai DJ profesional di Indonesia sehingga hari ini.

Hamil Bersama Bekas Kekasih

via Potret4Riau

Irene Agustine mencuri perhatian setelah mendedahkan bahawa dia pernah hamil bersama bekas kekasih. Dia dan bekas kekasihnya telah merancang untuk berkahwin, tetapi ia dibatalkan kerana perbezaan agama.

Memilih Untuk Tidak Meninggalkan Islam

via Social Success

Disebabkan kekasihnya bukan daripada agama Islam, Irine diberi pilihan samada untuk menukar agama kekasihnya atau anaknya tidak mempunyai ayah. Menurut Intep Selebriti, Irene memilih untuk hamil luar nikah daripada meninggalkan Islam.

Berkhawin Dengan Youtuber Terkenal

via Media Suara

Pada Ogos 2020, Irine melangsungkan perkhawinan dengan Youtuber terkenal Indonesia yang memiliki jumlah langganan sebanyak 3.8 juta di Youtube. Mereka bertemu apabila Bimo Putra Dwitya mula menghantar DM kepadanya dengan menyatakan hasratnya ingin menikahi Irine dan menerima kehadiran anaknya.

Kehidupan Yang Lebih Bahagia

via HospId

Di Instagramnya, Irene dilihat semakin bahagia bersama suaminya malah dia juga ada membuat tatu yang sama dengan suaminya. Kini Irine telah mengandung anak keduanya atau anak pertama dari perkahwinannya dengan Bimo Putra Dwitya.

Diharapkan kehidupan kedua pasangan ini kekal bahagia selamanya.-Murai

Leave a Reply