Selepas Buka Tudung, 5 Artis Indonesia Ini Ternyata Semakin Seksi

Bukan di Indonesia saja, di Malaysia pun ada jer ramai artis yang dahulunya bertudung kini tidak lagi. Walaupun di antara mereka memutuskan untuk ‘freehair’, namun penampilan mereka masih terlihat sopan dan cara pemakaian mereka pun tidak terlalu terdedah.

Sebaliknya berlaku di Indonesia, ada beberapa selebriti di negara jiran ini memilih untuk melepaskan hijab dan kini terlihat semakin seksi pula. Siapakah mereka?



1. Salmafina

Salmafina antara instafamous popular di Indonesia di mana setiap penampilannya sering menjadi tumpuan ramai. Kerana, Salmafina sering kelihatan seksi. Tetapi setelah dia dilamar oleh jejaka bernama Taqy pada September 2017, Salmafina mengubah penampilannya. Salmafina mula memakai tudung. Namun malangnya, perkahwinan mereka berakhir pada awal tahun 2018.

Selepas perceraiannya dari Taqy, nama Salmafina jarang didengar. Pada masa ini Salmafina muncul semula dengan memutuskan untuk tidak bertudung lagi. Salmafina mula memamerkan dirinya tanpa  hijab pada akaun Instagram peribadinya. Salma menulis bahawa keputusannya untuk tidak bertudung lagi itu bukan kesalahan netizen, tetapi kerana imannya yang tidak berbelah bahagi.

2.Cynthiara Alona

Cynthiara memutuskan untuk tidak lagi bertudung pada tahun 2017 yang lalu, penampilan Cynthiara kini sangat berani. Dia sering menunjukkan gambar-gambar seksinya menerusi instagram peribadinya. Gambar mengenakan bikini juga begitu banyak menghiasi instagramnya.

3.Marshanda

Selepas bercerai dengan Ben Kasyafani, Marshanda terus mengambil keputusan untuk melepas hijabnya. Beberapa kali, diaselalu muncul dengan penampilan seksi. Walaupun dia menerima banyak kecaman dari netizen terhadap penampilannya, Marshanda seperti tidak ambil pusing.



4.Nikita Mirzani

Antara bintang paling popular di Indonesia, Nikita Mirzani ini pernah mencetuskan kontroversi terhadap keputusannya mengenakan hijab. Nikita yang sering berpenampilan seksi itu secara tiba-tiba menutup auratnya. Tetapi, tak lama selepas itu dia kembali melepas hijab. Nikita Mirzani  tampil dengan rambut blonde dan sering mengenakan busana seksi.

5.Rina Nose

Amat mengejutkan selepas mendengar khabar Rina Rose mahu melepaskan hijab. Namun, dia tetap dengan keputusannya itu. Beberapa foto pada akaun instagram pun terlihat dia mengenakan busana seksi.-Murai

Alhamdulillah, cantik Zara Zya bertudung



Bagi wanita ini 10 perkara paling seksi bila dilakukan lelaki



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker