GV10: Azharina menangis selepas dikritik, Sissy Iman tampil bersuara

GV10: Azharina menangis selepas dikritik, Sissy Iman tampil bersuara

Penyanyi, Azharina mendapat kritikan oleh juri selepas menyanyikan lagu Sayang Di Sayang di konsert minggu ketiga All Stars Gegar Vaganza, semalam.

Isu berkenaan turut mendapat respon oleh penyanyi, Sissy Imann menerusi Instagram setelah ternampak video penyanyi Elegi Sepi ini sedang menangis ketika menghubungi ketiga-tiga gurunya selepas membuat persembahan.



“Saya tak tahu apa sebenarnya yang berlaku di GV semalam tapi ternampak video tadi bila kak Nina nangis, i could connect to her immediately.

Inilah yang orang tak tahu sebenarnya. Tak semua orang faham bila kita nampak sedih selepas perform is not so much on apa yang dikomen.

Tapi sebab rasa sedih dah kecewakan guru-guru kita yang kadang bersengkang mata bantu kita supaya kita tampilkan sehabis baik. Kita jadi hiba atas kekhilafan diri kita di atas pentas.”-tulis Sissy di Insta Stories

“Saya Pasti Anda Sudah Buat Yang Terbaik..”



Akui pendapat juri sememangnya harus dihormati, Sissy turut menitipkan rasa hormat kepada Azharina yang disifatkan telah buat yang terbaik untuk persembahannya malam tadi.

“Pastinya pendapat juri perlu dihormati, tetapi segala yang berlaku di atas pentas bukanlah semberono. sebagai performer, setiap tindakan kita di atas pentas lagi-lagi when it comes to competition macam ni, pastinya datang dengan prep work yang teliti.

Ffter all we have to know, music adalah sangat subjective. interpretasi setiap performer adalah berbeza. pendapat orang yang mendengar juga berbeza-beza. i am sure that you’ve done your level best kak @azharina_a. mad respect.”-Titip Sissy buat Azharina

Walaubagaimanapun, penyanyi ini berada pada kedudukan 1 selepas memperoleh markah juri sebanyak 58 peratus.



Peserta yang berada di kedudukan tercorot, Ayai Ilusi pula terselamat dari pentas ASGV selepas tiada penyingkiran, semalam. Mr

GV10: Azharina menangis selepas dikritik, Sissy Iman tampil bersuara

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



GV10: Kak Lina ‘behave’ pada minggu ketiga

Putera Mateen, Dayang Anisha bakal berkahwin Januari 2024



Aishah nak cari lelaki berduit?

Pengarah JSJ Bukit Aman ‘basuh’ semua KBSJD, “jangan sanggup jual nyawa rakan sendiri” [VIDEO]



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker