Wanna Ali Mengaku Tiada Nombor Telefon Fattah Amin

Dituduh Jadi “Skandal” Gara-Gara Berbalas Mesej

Wanna Ali Mengaku Tiada Nombor Telefon Fattah Amin

Wanna Ali Mengaku Tiada Nombor Telefon Fattah Amin

Baru-baru ini, industri hiburan tempatan dikejutkan dengan dakwaan bahawa pelakon dan penyanyi Wanna Ali sedang berbalas mesej mesra dengan aktor popular, Fattah Amin. Namun, pengurus Wanna, Yaya, telah tampil menafikan khabar angin tersebut, menimbulkan tanda tanya di kalangan peminat.

Yaya menjelaskan, “Macam mana Wanna hendak mesej Fattah kalau nombor telefon Fattah pun tiada?” Kenyataan ini menggambarkan kekeliruan dan ketidakpastian mengenai spekulasi yang beredar di media sosial.



Yaya juga menegaskan bahawa pihaknya tidak mempunyai sebarang pengetahuan mengenai tangkap layar perbualan yang dikatakan tular di aplikasi WhatsApp.

Lebih menarik, Yaya berpendapat bahawa berita tersebut hanyalah khabar angin yang tidak berasas, dan mereka memilih untuk mengabaikannya.

“Kami abaikan sahaja perkara ini sebab hanya heboh di Facebook. Ini bermakna khalayak pun tidak ambil pusing,” tambahnya, menunjukkan sikap profesional dalam menangani isu ini.

Wanna Ali Mengaku Tiada Nombor Telefon Fattah AminTuduhan ini timbul selepas sebuah akaun TikTok memaparkan gambar Fattah, Wanna, dan aktres Nur Fazura dengan tajuk yang menimbulkan spekulasi mengenai hubungan mereka.



Wanna Ali Mengaku Tiada Nombor Telefon Fattah Amin
Mark Zuckerberg and Priscilla Chan Sell San Francisco Home for $31 MillionMansion Global

Dalam situasi yang sama, Wanna juga dikecam apabila memuat naik gambar bersama Fattah pada hari yang sama Fazura memfailkan permohonan cerai terhadapnya. Wanna menjelaskan bahawa gambar tersebut telah dijadualkan lebih awal, menegaskan bahawa tiada niat buruk di sebalik perkongsiannya.

Wanna tidak teragak-agak untuk tampil menjelaskan bahawa akaun TikTok tersebut telah menyebarkan fitnah. Dia juga menegaskan hubungannya dengan Fazura adalah baik, menafikan sebarang pertikaian yang mungkin timbul akibat situasi tersebut.

Wanna Ali Mengaku Tiada Nombor Telefon Fattah Amin

 




DISYORKAN UNTUK ANDA :

LAWATI LAMAN FACEBOOK KAMI :

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Mohon maaf Najib yang di “Spin” oleh banyak pihak



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker