Ada ramai pemain bintang pun susah buat Chelsea

Ada ramai pemain bintang pun susah buat Chelsea

Ada ramai pemain bintang pun susah buat Chelsea
Pengurus Chelsea Enzo Maresca

London: Ketua jurulatih Chelsea Enzo Maresca mengakui bahawa beliau bekerja keras untuk memastikan anak buahnya berstatus bintang gembira terutamanya menjelang pertembungan Liga Conference menentang Gent.

Bekas pemain Itali berusia 44 tahun itu bermula dengan cemerlang apabila memenangi memenangi empat perlawanan terakhirnya dalam semua pertandingan, dengan Chelsea naik ke tangga keempat dalam carta Liga Perdana.

Berdasarkan senarai pemain yang terdiri nama besar itu menyaksikan beberapa bintang termasuk Christopher Nkunku, Joao Felix, Pedro Neto dan Mykhailo Mudryk kekurangan masa perlawanan.



“Kami cuba berkongsi minit dengan mereka semua,” kata Maresca.

Ketika ditanya mengenai status penyerang Ukraine Mudryk, yang ditandatangani tahun lalu dalam perjanjian bernilai sehingga £89 juta pound, boleh lakukan untuk mendapatkan lebih banyak minit.



“Mereka semua mahu bermain dari awal tetapi kadangkala tidak boleh.

“Kamu perlu membuat beberapa keputusan. Minggu lalu menentang Barrow (dalam Piala Liga) dia melakukannya dengan sangat baik.”

“Kami boleh mengatakan perkara yang sama untuk Christopher Nkunku. Kelab menandatanganinya sebagai pemain dengan nama besar dan pada masa ini dia tidak bermain dalam Liga Perdana. Tetapi dalam bola sepak keadaan berubah dengan cepat,” katanya.

Cole Palmer, pemain tengah Romeo Lavia dan pemain pertahanan Wesley Fofana telah diketepikan daripada skuad Chelsea untuk pertandingan kelab peringkat ketiga Eropah untuk menguruskan beban kerja mereka.



Palmer adalah salah seorang pemain terkemuka Liga Perdana musim ini, menjaringkan semua empat gol dalam kemenangan 4-2 Chelsea menentang Brighton pada hujung minggu tetapi Maresca tidak bimbang mengenai ketiadaannya.

Ada ramai pemain bintang pun susah buat Chelsea


DISYORKAN UNTUK ANDA :

LAWATI LAMAN FACEBOOK KAMI :

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Pergeseran UMNO Dengan DAP Boleh Membawa Padah


DISYORKAN UNTUK ANDA :

Menjelang PRU16 Perikatan Nasional mungkin sudah bubar.



Netizen Mahu Pinjam Wang?

Gelagat Mesra Fasha Sandha & Nora Danish, Curi Perhatian Netizen! [VIDEO]



 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker