Janna Nick ‘make up’ sebelum dan selepas, habis hilang jerawat (Video)

Janna Nick ‘make up’ sebelum dan selepas, habis hilang jerawat (Video)

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon dan pengacara terkenal Malaysia iaitu Nurul Jannah Muner atau lebih dikenali sebagai Janna Nick. Selain menjadi seorang pelakon dan pengacara, Janna Nick juga merupakan seorang penyanyi yang telah banyak mengeluarkan lagu serta lagunya menjadi trending diseluruh negara melalui media sosial tiktok.

Baru-baru ini juga, Janna Nick telah berkahwin dengan pelakon lelaki Malaysian iaitu Dini Schatzmann di resort terkemuka Langkawi, Kedah. Walaupun telah berkahwin, Janna Nick dan suami masih meneruskan kerjaya mereka dalam bidang lakonan yang menjadi punca pendapatan mereka bersama.



“Janna Nick Pun Ada Jerawat Tapi Helok Betul MUA Ni Makeup Kan”-Netizen

Baru-baru ini, tular satu video yang dimuat naik di laman media sosial tiktok milik Babaeabeer yang peroleh perhatian ramai. Video berkenaan, kini meraih jumlah tontonan sebanyak 717 ribu, tanda suka sebanyak 53 ribu dan sebanyak 295 komen.

Di dalam video berkenaan, memaparkan Janna Nick yang mengambil khidmat juru solek dari Thailand iaitu Babarabeer yang menunjukkan hasil sebelum dan selepas disolek olehnya.

Rata-rata netizen teruja melihat video berkenaan. Mereka juga mengatakan bahawa mereka tidak menyangka bahawa jerawat yang ada dapat ditutup dengan baik. Tambah mereka lagi, amat berbaloi untuk Janna Nick yang membayar lebih dari RM20,000 untuk mendapatkan hasil solekkan yang sebebgitu.



Apa-apa pun, semoga kita semua diberikan rezeki yang melimpah ruah serta keberkatan hidup di dunia dan juga di akhirat. Mr

[videopress HKTUfNJi]

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Video gaduh viral, 2 lelaki bertumbuk di kedai runcit ditahan polis



Ustaz Kazim cerita kisah Ustaz Don

Telefon bimbit disambar peragut di Pasar Seni berjaya dirakam dashcam kereta [VIDEO]



‘Bila bercinta jadi ustaz, putus sibuk hip hop’



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker