Johnny Depp buka akaun Tiktok, raih 6 juta pengikut dalam masa 10 jam (Video)

Johnny Depp buka akaun Tiktok, raih 6 juta pengikut dalam masa 10 jam (Video)

PELAKON terkenal dunia Johnny Depp kini di Tiktok dengan akaun rasminya bersama perkongsian video yang dimuat naik selepas kemenangan kes saman fitnah terhadap bekas isterinya, Amber Heard.

Terdahulu, perbicaraan kes saman fitnah tersebut bersidang selama enam minggu di Mahkamah Circuit di Fairy Country, Virginia, Amerika Syarikat di mana Depp memenangi kes saman malu itu pada 2 Jun yang lalu.



Depp, 58, memuat naik video pertama di akaun rasmi Tiktoknya malam semalam, meluahkan rasa kesyukuran kepada peminat dan semua yang menyokongnya sejak hari pertama perbicaraan tersebut berlangsung.

“Kepada semua penyokong saya yang sangat dihargai, setia dan tidak berbelah bahagi.

“Kita dah harungi semuanya bersama. Kita dah lakukan perkara yang betul bersama-sama, semuanya kerana anda semua kisah dan ambil berat.

“Dan sekarang, kita semua akan maju bersama-sama.



“Sekali lagi, saya tidak tahu bagaimana nak ucapkan terima kasih kepada anda semua, saya sangat berterima kasih kepada anda semua. Jadi, terima kasih. Sayang dan hormat saya, JD (Johnny Depp),” tulisnya pada kapsyen video itu.

Susulan perkongsian video itu, ramai peminat yakin bahawa akaun beserta video yang dimuat naik itu adalah milik Depp setelah rakan baiknya, Gina Deuters mengesahkannya di Instagram.

Pelakon yang terkenal dengan filem francais Pirates of The Caribbean itu juga mengesahkan perkara berkenaan setelah memuat naik video dan kapsyen yang sama beserta nama akaun Tiktoknya itu.

Sehingga artikel ini ditulis, perkongsian yang dimuat naik 9 jam yang lalu itu meraih hampir 9 juta tontonan dan 3 juta tanda suka.



Depp juga meraih 6 juta pengikut di laman sosial tersebut. Utv

Johnny Depp buka akaun Tiktok, raih 6 juta pengikut dalam masa 10 jam (Video)


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Anna Jobling trending ke luar negara

16 ciri terbaharu Apple yang anda perlu tahu



Rider ‘mat saleh’ persoal jalan raya Malaysia banyak lubang

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker