Puteri Sarah Seronok Watak Perampas Laki Orang

Puteri Sarah Seronok Watak Perampas Laki Orang

Pelakon sensasi, Puteri Sarah baru-baru ini mengumumkan dirinya telah mendapat tawaran bekerja dalam sebuah drama bersiri tak lama lagi.

Namun, apa yang menarik perhatian ramai adalah watak yang dipegang oleh Puteri Sarah merupakan watak Munirah yang merupakan seorang perampas suami orang. Hm, lain macam je ni.



Menurut pelakon cantik itu, dia seronok mendapat tawaran watak itu berikutan ianya amat bersesuaian untuk perkembangan kariernya sebagai pelakon.

Ketika saya ditawarkan untuk memegang watak Munirah, saya tidak berfikir panjang. Saya terus bersetuju untuk jayakan watak ini sebab ia dapat mencabar kredibiliti saya sebagai pelakon.

Dalam pada masa yang sama, Sarah juga menegaskan watak yang dipersetujui itu tiada kaitan dengan masalah peribadi yang sedang dihadapinya.

Saya faham orang akan persoalkan kenapa saya bawa watak perampas. Tapi saya rasa watak ini menarik. Tak tahu kenapa saya seronok bawa watak perampas. Jadi, kenapa tidak?



Sebelum ini, umum mengetahui bahawa rumah tangga Puteri Sarah dan suaminya, Syamsul Yusof mulai goyah apabila munculnya orang ketiga, Ira Kazar.

Puteri Sarah Seronok Watak Perampas Laki Orang

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Berebut bilik tidur punya hal, warga emas tetak mati pasangan

Gadis dibunuh dan dibakar, keluarga dedah perilaku mangsa



Hannah Delisha posing mendada

Ronaldo kini raikan jaringan dengan sujud syukur [VIDEO]



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker