Ini cara mudah Mas Khan dapatkan Porche

Ini cara mudah Mas Khan dapatkan Porche

Mas Khan beli kereta mewah Porsche, berkat gembirakan ibu bapanya.

Pelakon Mas Khan khabarnya telah membeli sebuah kereta mewah berjenama Porsche yang dianggarkan bernilai hampir setengah juta ringgit Malaysia.



Mas atau nama sebenarnya, Mas Hidzhir Khan Mas Fadzillah Khan,27, berkongsikan berita gembira itu menerusi sebuah hantaran di Instagram miliknya baru-baru ini.

Ujar Mas, memiliki kereta mewah itu tidak lain tidak bukan adalah hasil berkat membahagiakan orang tuanya terutama sekali ibu kesayangan.

Syukur Alhamdullilah terima kasih Ya Allah. Ini berkat doa ibu, berkat saya manjakan ibu dan bapa saya, berkat saya gembirakan keluarga. Rahmat ini saya dapat, nikmat ini semua kerana Dia (Allah).



Kata pelakon filem Abang Long Fadil 2 itu lagi, bukanlah kereta mewah itu yang ingin dibanggakan tetapi sifat kesabaran adalah kunci kepada segala kejayaan dalam kehidupan.

“Bukan Porsche yang ingin saya sampaikan, tapi nilai kereta berkenaan yang buat saya menilai hidup dari perspektif yang berbeza” tambahnya lagi.

View this post on Instagram



A post shared by Mas Khan (@maskhan_)

Meninjau ruangan komen, ramai peminat tampil mengucapkan tahniah dan mengambil perkongsian tersebut sebagai perkara positif dalam kehidupan. Bn

Ini cara mudah Mas Khan dapatkan Porche




Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


Ismail Sabri PM, Anwar TPM?



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker