Gambar Sophia Tunggang Kuda Dipenuhi Komen ‘Nakal’

Gambar Sophia Tunggang Kuda Dipenuhi Komen ‘Nakal’

Nama pelakon jelita, Sophia Albarakbah kini sering menjadi bualan hangat netizen selepas terkait dengan kontroversi apabila dia didakwa ‘tersuka’ suami kepada penyanyi, Bella Astillah iaitu Aliff Aziz.

Malah, aktres berusia 29 tahun itu sekali lagi mendapat perhatian orang ramai selepas foto memaparkan dirinya sedang melakukan aktiviti menunggang kuda tular di laman Facebook sebuah portal hiburan.

Menerusi hantaran tersebut, Sophia dilihat memakai pakaian lengkap berkuda termasuk perkakas keselamatan seperti helmet, sarung tangan dan boot.

Difahamkan, pelakon berpendidikan Bioteknologi itu sering memuatnaik gambar dan video memaparkan dirinya sedang menunggang kuda seperti sudah menjadi salah satu hobinya ketika di waktu lapang.

Namun, lain pula yang menjadi perhatian netizen terutama daripada golongan lelaki apabila ruangan komen hantaran tersebut dipenuh dengan komen-komen nakal.

Meninjau di ruangan komen, ada juga yang mengatakan bahawa Aliff mempunyai iman yang kuat dan menyatakan memang patut isterinya Bella berasa ‘terancam’ dengan pelakon kacukan Melayu, Cina dan Arab itu. Bn

Gambar Sophia Tunggang Kuda Dipenuhi Komen ‘Nakal’

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Campak Botol Wiski Dari Balkoni Ke Jalan Raya (Video)

Lelaki ditahan arah kakak ipar hisap kemaluannya

Wanita tanggal pelitup muka terkejut lintah melekat dalam hidung [VIDEO]

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker