Michael Ang ‘taji’ Abang Tesla

Michael Ang ‘taji’ Abang Tesla

Baru-baru ini, pengarah Michael Ang telah memberi sedikit ulasan tentang kenyataan pempengaruh media sosial yang dikenali sebagai Abang Tesla. Isunya berkaitan dakwaan Abang Tesla yang akan meminta maaf kepada isterinya isteri pertamanya pada setiap hari sekiranya melebihkan masa bersama isteri kedua.

“Bodoh juga jantan jongang ni. Hari-hari minta maaf kalau terlebih masa? Apa ke dugong punya kenyataan? Macam mana nak jadi adil pun tak tahu, Meh sini aku ajar kau!”- tulis Michael di instagram peribadinya.

Si Jongang?

Gara-gara menyebut Abang Tesla sebagai si jongang, Michael Ang ditegur netizen kerana bersikap ‘bodyshamming”

“Apahal kau pergi bodyshaming si Abang tesla? Sentuh bab perangai sudah lah!”- tegur netizen

“Kalau kurnian tuhan dia jongang itu baru shamming. Sah sah jongang dia, dia buat sendiri pergi tampal simen pada gigi untuk putihkan . So it is not body or facial shamming.”- balas Michael

“Jaga tepi kain sendiri je lah bang. Hidup dia biar lah dia yang uruskan. Bukan dia mintak tenaga batin awak”- tegur netizen lain.

“kau sama. Post aku Instagram aku. Kau lagi jaga tepi kain orang. Nampak otak kau sama dengan si jongang tu! Phuiiii”- balas Michael lagi.

Secara kesimpulan, Michael mendakwa segala yang dinyatakan oleh Abang Tesla itu sekadar alasan untuk mendapatkan peluang berpoligami. Tambah Michael, sekiranya tidak pandai berlaku adil, lebih baik tidak berpoligami. Mr

Michael Ang ‘taji’ Abang Tesla

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Ustaz Azhar Idrus hentam Abang Tesla

Jangan jolok sarang tebuan – Puteri Sarah

Termuntah tengok video Abang Tesla – Ridhuan Tee

Diana Danielle jawab isu ‘buat’ hidung

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker