Zain bawa ‘orang tua’ pergi ‘mall’ (Video)

Zain gurau kasar dengan Che Ta

Zain bawa ‘orang tua’ pergi ‘mall’ (Video)

Pasangan selebriti, Rozita Che Wan atau Che Ta dan suami, Zain Saidin sering membuatkan ramai peminat terhibur disebabkan gelagat lucu mereka.

Video mereka berdua yang dimuat naik di TikTok baru-baru ini, meraih perhatian dan mencuit hati warganet selepas Zain dilihat selamba ‘gurau kasar’ dengan isterinya itu.

Pada awal video, Zain memberitahu pendapatnya ketika mengunjungi pusat membeli belah yang baru dibuka, TRX dan katanya, ada perkara yang melecehkan.

Tambah Zain, apa yang menyukarkan adalah apabila dia perlu membawa ‘orang tua’ jalan jalan di dalam mall tersebut sebelum memusingkan kamera ke arah Che Ta yang dilihat duduk di atas airwheel yang berfungsi seperti scooter.

Kami first time datang mall TRX. Tapi sebenarnya benda yang leceh jugalah kalau kita bawa orang tua mai mall haa dia tak larat nak jalan.

Selepas bertanya mahu berjalan ke arah mana, Zain kemudian teruskan berseloroh dengan mengatakan dia mahu membantu Che Ta dan mencari kerusi roda.

Ramai peminat pasangan itu yang terhibur dengan video tersebut dan memuji Zain serta Che Ta yang sporting selain turut terhibur dengan gelagat aktres berkenaan.

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Skandal Spanco, siapa terbabit?

Cikgu Fadli bersara kerana tak mahu jadi tetamu biadab

Memang kami lepak dengan Hot Daddy

Saharul Ridzwan jual rumah pula

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker