Bella Astillah dikecam berpakaian seksi ketika dalam iddah (Video)

Bella Astillah dikecam berpakaian seksi ketika dalam iddah (Video)

Bella Astillah dikritik netizen kerana video memaparkan dia memakai pakaian terlalu seksi ketika tempoh iddah. Video tersebut dimuat naik oleh kenalannya di platform media sosial dan dengan cepat telah tular.

Netizen mengingatkan Bella Astillah bahawa dia baru sahaja bercerai, tak sampai sebulan, namun dah buat hal dengan perkara seperti ini.



Bella Astillah baru sahaja bercerai dengan Aliff Aziz pada 13 Jun yang lalu. Ianya selepas rumah tangganya bergolak akibat bekas suaminya yang ditangkap khalwat dengan pelakon terkenal, Ruhainies.

Bella Astillah ketika itu menyatakan bahawa dia akhirnya nekad menuntut cerai daripada Aliff Aziz selepas beberapa kali dikhianati suaminya itu. Sambil menegaskan bahawa selepas ini dia tak akan lagi mencintai lelaki terlalu dalam.

Tetapi kini, Bella Astillah terlibat dalam kontroversi yang tak disangka sangka. Di mana telah tular video dia berpakaian terlalu seksi.

Dalam video tersebut Bella Astillah sedang seronok bermain bola tampar di pantai ketika dia bercuti bersama dengan keluarganya.



Bella Astillah dinasihati agar menjaga tempoh iddah selepas dia bercerai bukannya bersuka ria dengan pakaian seksi dengan mendedahkan sebahagian besar belakangnya.

Di sebalik banyak kecaman yang dilemparkan, ada juga pihak yang mempertahankan Bella Astillah, kerana menurut mereka itu mungkin video lama yang baru dimuat naik ke media sosial.

Ada yang mendedahkan bahawa keluarga Bella Astillah memang agak seksi dalam berpakaian. Namun selepas dia berkahwin dia lebih menjaga cara berpakaiannya.

Seterusnya seorang lagi meminta netizen jangan ganggu Bella, dan biarkan dia bergembira dan menikmati privasinya. Kerana Bella sudah cukup menderita kerana bekas suaminya. VC



Bella Astillah dikecam berpakaian seksi ketika dalam iddah (Video)

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Hormati privasi dan keputusan perkahwinan saya – Tengku Hassanal



Harith Iskandar buka mulut akhirnya

Shuk Sahar dedah sifat Shuib, Nabil dan Ebby Yus



Alif Teega disyaki seleweng kutipan derma bersama isterinya



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker