Exco Pahang kemalangan di Karak

Exco Pahang kemalangan di Karak

BENTONG – Pengerusi Jawatankuasa Kerja Raya, Pengangkutan dan Kesihatan Negeri Pahang, Datuk Seri Norolazali Sulaiman berdepan detik cemas apabila kereta yang dipandunya hilang kawalan lalu melanggar pembahagi jalan dan berpusing sebelum berhenti di tengah jalan.

Kejadian kira-kira pukul 4.30 petang di Kilometer 49.6 Lebuh Raya Kuala Lumpur – Karak itu berlaku ketika dia bersama keluarga dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kuantan.



Ketika ditemui Kosmo! hari ini, Norolazali memberitahu, semasa kejadian dia bersama isteri dan dua anaknya dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kuantan selepas menjenguk anak sulungnya di Selangor.

“Tiba di lokasi kejadian, saya hilang kawalan kerana hujan, jalan licin menyebabkan kereta melanggar pembahagi jalan, kemudian berpusing dan berhenti di tengah jalan.

“Alhamdulillah, kami semua selamat dan hanya mengalami kecederaan ringan sahaja,” katanya.

Katanya, pada masa yang sama, sebuah kenderaan jenis Toyota Innova telah melanggar bahagian belakang kereta jenis Honda CRV yang dipandunya.



Katanya, dia difahamkan, pemandu Toyota Innova berkenaan tidak mengalami sebarang kecederaan, namun kedua-dua kenderaan mengalami kerosakan. K Online

Exco Pahang kemalangan di Karak


Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET




Resepi Bihun Goreng Kampung, Sedap Macam Mak Buat

Kisah Sejarah Kicap Cap Kipas Udang, Ramai Orang Tak Tahu



PAS persenda tawaran jawatan TPM dari Sabah dan Sarawak

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker