Buffet Ramadhan Kuala Lumpur Selangor 2022 (TERKINI)

Buffet Ramadhan 2022 Selangor (Promotion Iftar Ramadan)

Bulan puasa kini menjengah, namun sudahkah anda jumpa destinasi buffet Ramadhan Kuala Lumpur Selangor untuk sesi iftar nanti?

Atau anda masih tercari-cari destinasi buffet yang mana yang patut anda tuju untuk berbuka puasa bersama keluarga atau sahabat handai?

Jangan risau, kami ada senarai buffet Ramadhan yang terkini. Harga yang dipaparkan adalah harga normal. Jika sempat, dapatkan harga early bird untuk penjimatan berganda! Nak maklumat lebih lanjut? Tekan sahaja link yang disertakan pada setiap tempat.



Melalui artikel ini, kami kongsikan senarai buffet Ramadhan yang boleh anda terjah sekitar Kuala Lumpur, Selangor dan Putrajaya. Teruskan membaca untuk mengetahui dengan lebih lanjut ya!

Buffet Ramadhan 2022 Kuala Lumpur

Banyak juga destinasi buffet Ramadhan Kuala Lumpur Selangor untuk tahun ini.

Harga yang kami sertakan juga berpatutan dan kurang RM200. Pasti anda sudah mula rambang mata!

Bagi yang sudah mula merancang untuk berbuka ke destinasi yang kami sertakan di atas, kami nasihatkan agar anda membuat tempahan awal untuk mendapat harga promosi yang jauh lebih murah. Anda digalakkan membuat tempahan secara dalam talian kerana ada tempat yang memberikan harga yang lebih murah berbanding walk-in.

Jangan lupa kongsikan artikel ini kepada rakan-rakan anda yang mungkin masih tidak menemukan destinasi buffet yang berpatutan harganya. Selamat berpuasa dan selamat berbuka!



*Senarai ini akan dikemaskini dari semasa ke semasa untuk memberi info yang relavan dan terkini tentang tempat buffet Ramadhan di Kuala Lumpur dan Selangor.

Buffet Ramadhan Kuala Lumpur Selangor 2022 (TERKINI)

Layari Laman Facebook MYKMU.NET


15 Buffet Ramadhan Johor Bharu 2022



 



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker