Ditumbuk, ditinggal tepi jalan

Ditumbuk, ditinggal tepi jalan

London: Seorang wanita dipukul dengan kejam selepas berkenalan dengan seorang lelaki yang ditemui dalam talian dan ditinggalkan di tepi jalan selepas diseret turun dari kereta.

Daily Star melaporkan, mangsa berusia 36 tahun itu yang tidak didedahkan namanya dilaporkan ke hospital dengan kecederaan serius di muka selepas ditumbuk berkali-kali di Salford.

Dia juga membidas Polis Greater Manchester (GMP) dan kecewa kerana tiada tindakan diambil selama enam minggu walaupun dia memberi mereka nama dan butiran suspek, lapor Manchester Evening News.

Bagaimanapun, pegawai di GMP kini memohon maaf atas kelewatan dalam penyiasatan kes itu dan berkata seorang pegawai kanan akan menghubungi mangsa selepas dia membuat aduan rasmi.

Menggambarkan kejadian malang pada 17 September lalu, mangsa berkata, pada petang kejadian dia minum minuman keras bersama suspek.

“Kami meninggalkan tempat itu dan pergi berjalan ke keretanya.

“Bagaimanapun, mereka menghabiskan 15 minit mencari kereta lelaki ini, dan saya sempat bertanyanya bagaimana dia tidak tahu di mana dia letak kereta,” ceritanya.

Katanya, apabila mereka menemui kereta itu, lelaki itu menjadi agresif dan menyuruhnya keluar selepas beberapa minit pemanduan. HM

Ditumbuk, ditinggal tepi jalan


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU

Pakej, baucar diskaun Kempen Jom Cuti-cuti Malaysia di Shopee

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker