Janna Nick nikahi Dini Schatzmann di Langkawi 10 Jun

Janna Nick nikahi Dini Schatzmann di Langkawi 10 Jun

Desas-desas pelakon Janna Nick bakal mengakhiri zaman bujang bersama kekasih hatinya yang juga aktor, Dini Schatzmann kini semakin hangat apabila dikatakan bakal bernikah pada 10 Jun ini.

Tambah menyakinkan, kedua-dua selebriti itu difahamkan memilih sebuah resort mewah di Pantai Cenang Langkawi sebagai lokasi hari bersejarah mereka pada 10 Jun depan.

Sumber turut menjelaskan bahawa pihak aktres asal Sungai Petani itu telah hadir ke Pejabat Agama Daerah Langkawi bagi menghantar borang pernikahan.

Bagaimanapun, difahamkan majlis pernikahan di resort ekslusif tersebut diadakan secara tertutup serta hanya dihadiri keluarga terdekat.

Sebelum ini, Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah Muner, 28, mengejutkan ramai apabila mencetuskan spekulasi dengan memberi bayangan cinta bersama Dini telah hancur yang dikongsi dalam hantaran Instagram.

Menguatkan lagi spekulasi putus cinta adalah apabila sekitar November tahun lalu dia dikatakan membawa diri dengan bercuti di Eropah.

Malah, kekasihnya yang juga aktor berdarah kacukan Melayu-Switzerland itu enggan mengulas lanjut berhubung spekulasi berkenaan.

Sebaliknya Dini, 29, hanya menyatakan mereka bakal membuat pengumuman mengenai satu perkara penting ketika ditemui media pada akhir Februari lalu.

Dakwaan ini sekali gus membuktikan pasangan itu belum bernikah di Selatan Thailand seperti yang didakwa pihak sebelum ini.

Percubaan Kosmo! untuk mendapatkan respons kedua-dua pelakon itu bagaimanapun belum berjaya. K online

Janna Nick nikahi Dini Schatzmann di Langkawi 10 Jun

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Puteri Sarah Lebih Cantik Pakai Baju Nikah – Netizen

Cincin tunang Shuib & Watie, lain dari yang lain

Nak beli mainan dengan adik, budak 6 tahun pandu kereta sejauh 2.5 km mengalami kemalangan [VIDEO]

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker