BCL berkemban dengan mak nyah semasa kuarantin

BCL berkemban dengan mak nyah semasa kuarantin

BCL berkemban dengan mak nyah semasa kuarantin

JAKARTA – Penyanyi Indonesia, Jerinx menerusi komen di laman Instagram menyindir pelakon dan penyanyi popular, Bunga Citra Lestari (BCL) yang disahkan positif Covid-19 sekembalinya dari percutian di Bali, namun menjalani kuarantin secara berdua, lapor laman Suara.com semalam

Sindiran itu dibuat selepas BCL memuat naik foto dirinya bersama pensohor media sosial mak nyah, Dena Rachman. Malah, gambar itu juga memaparkan BCL dalam keadaan berkemban.

Jerinx meminta netizen melihat semula foto yang dimuat naik penyanyi jelita itu di akaun Instagramnya.

“Cuba anda lihat foto BCL di Instagram sejak dia ke Bali. Selepas pulang dari bercuti di Bali, dia mengumumkan sah dijangkiti Covid-19.

“Semua pengikutnya pasti membuat andaian bahawa dia terkena Covid-19 di Bali dan bukannya di bulan atau Kutub Utara.

“BCL kemudian dengan bangga memuat naik foto sedang kuarantin (namun dia berdua, adakah dia tahu erti kuarantin)?” tulis Jerinx.

 

BCL berkemban dengan mak nyah semasa kuarantin

 

Jerinx yang menuduh BCL menjadi punca jumlah kes Covid-19 kembali meningkat di Bali, turut menyuarakan kemarahannya kepada wanita itu kerana telah menyebabkan rancangan pemerintah untuk membuka semula pulau pelancongan popular itu pada Julai ini terpaksa ditangguh lagi.

“Bali sudah beberapa kali terkena prank selepas dijanjikan akan dibuka, namun ia terpaksa ditunda lagi kerana peningkatan jumlah kes,” kata Jerinx.

Hantaran Jerinx bagaimanapun dipadam oleh, Instagram namun dia tidak mengalah dan memuat naiknya semula.

“Saya pergi ke Bali pada 29 Mei hingga 2 Jun yang lalu. Saya sudah di Jakarta dan selepas melakukan ujian saringan pada 12 Jun lepas, saya didapati negatif,” tulis BCL di Instagram.

Jerinx bagaimanapun tidak berpuas hati dengan kenyataan BCL dan menegaskan bahawa BCL menyembunyikan hakikat bahawa dia dijangkiti Covid-19 ketika di Bali. -Agensi

BCL berkemban dengan mak nyah semasa kuarantin

 


Baca Artikel Menarik :

Layari Laman Facebook MYKMU


ZIZI AKUI MASIH BELUM LAYAK DIPUJI [VIDEO]

 

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker