Terlalu Ramai Artis Jadi Suami Dayus, Isteri Nusyuz – PU Syed

Terlalu Ramai Artis Jadi Suami Dayus, Isteri Nusyuz – PU Syed

Tahun ini, kita menyaksikan banyak berita tergempar membabitkan rumah tangga membabitkan selebriti di mana ada yang disebabkan orang ketiga sehingga membawa kepada keganasan rumah tangga atau perpisahan.

Sementara itu, PU Syed menerusi Instagram telah memuat naik coretannya sekitar dua minggu lepas mengenai hal tersebut.

Pendakwah bebas itu tidak menolak bahawa ramai golongan selebriti tidak kiralah yang bergelar suami atau isteri yang dayus dan nusyuz.

Bukan hanya tentang isu rumah tangga tetapi juga perkara yang membabitkan kerjaya mereka contohnya sebagai pelakon di mana aurat serta perbuatan haram tidak diambil berat.

Isteri dibenarkan berlakon dan berpelukan, berpengan tangan dengan lelaki lain dalam itu adalah nusyuz. Suami pula reda dengan alasan kononnya itu profesion mereka. Ini adalah dayus.”

Dia turut menegur berkenaan hal rumah tangga artis yang menjadi hebahan dan bualan di media sosial, jadi masyarakat perlu mengambil iktibar.

Hantaran tersebut meraih perhatian dan mendapat pelbagai respon daripada netizen di mana ramai yang bersetuju dengan coretan Pu Syed itu.

Rata-ratanya menyifatkan bahawa hal yang ditegur olehnya itu sering diambil ringan selain sudah seperti menjadi ‘normal’ sehinggakan ia semakin di biarkan.

Terlalu Ramai Artis Jadi Suami Dayus, Isteri Nusyuz – PU Syed

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Aedy, sudikah awak menjadi milik saya – Amelia Henderson

Tular Video Isteri Tengking Suami Di Dobi? [VIDEO]

View Chin Dah Kahwin Dengan Penyondol@Mira

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker