[VIDEO] 15 minit Pujuk Lelaki Berbogel, Mengamuk Guna Parang

TAIPING: Orang ramai gempar apabila seorang lelaki dipercayai ada masalah mental yang berbogel dan agresif menggunakan sebilah parang di tepi jalan berhampiran Rumah Hijau di sini semalam.

Ketua Polis Daerah Taiping, Asisten Komisioner, Osman Mamat berkata bagaimanapun, polis berjaya mententeramkan lelaki terbabit dan menahannya dalam kejadian jam 6.54 petang.

LIHAT VIDEO DIBAWAH:-



[KGVID]https://videos.files.wordpress.com/OYiujGw5/15-minit-pujuk-lelaki-berbogel-mengamuk-guna-parang_hd.mp4[/KGVID]

“Suspek yang tidak berpakaian kelihatan memegang sesuatu yang dibaluti kain di tangannya.

“Ketika polis cuba memujuknya untuk memakai seluar, suspek bertindak membuka balutan kain di tangannya dan menunjukkan sebilah parang panjang.

“Bagaimanapun setelah dipujuk selama hampir 15 minit, suspek mengalah dan ditahan,” katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Taiping, disini, hari ini.

Beliau berkata hasil siasatan mendapati suspek pernah mendapatkan rawatan di Hospital Bahagia, Tanjung Rambutan dan tindakan suspek itu dikatakan akibat tidak mengambil ubat penenang.



“Tiada sebarang kecederaan pada orang awam atau anggota dan suspek kini di tempatkan ke Hospital Taiping untuk tindakan selanjutnya,” katanya.-HM

Anak Taikun Ditemui Mati Berbogel, Nekad Terjun Bangunan Bersama Bayi Dalam Pelukan



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker