Pelajar tingkatan 2 maut digilis lori

Muhammad Hazim maut dalam kemalangan di Simpang Tiga Jerai, Jalan Baru Kulim-Baling-Gerik, Kulim tengah hari semalam

Seorang pelajar lelaki maut akibat digilis sebuah lori dalam kemalangan di Simpang Tiga Jerai, Jalan Baru Kulim-Baling-Gerik, di sini semalam

Dalam kejadian kira- kira pukul 1.50 tengah hari itu, mangsa, Muhammad Hazim Iskandar Mohd Hafiz, 14, meninggal dunia di tempat kejadian akibat cedera parah di kepala.

Kejadian dipercayai berlaku ketika mangsa dalam perjalanan pulang ke rumah dari Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Jerai.

Ketua Polis Daerah Baling, Superintendan Shamsudin Mamat berkata, siasatan awal di tempat kejadian mendapati lori jenis Isuzu datang dari arah Gerik menghala ke Kulim.



“Sebaik tiba di lokasi kejadian, mangsa yang menunggang motosikal keluar dari simpang di sebelah kiri jalan sebelum bergesel dengan bahagian belakang lori.

“Mangsa terjatuh di atas jalan sebelum kepala digilis tayar belakang sebelah kiri lori tersebut,” katanya di sini hari ini.

Kata beliau, mangsa yang tidak memakai topi keledar mengalami kecederaan parah di kepala dan disahkan meninggal dunia di tempat kejadian.

Tambahnya, siasatan awal mendapati kemalangan dipercayai berpunca daripada mangsa yang cuai ketika keluar simpang dan melanggar lori tersebut.



Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Siti Nordiana guna bomoh dalam GV?



Mahathir jawab berdepan kenapa tak suka Khairy

Suhaimi Saad ditidurkan di ICU



Bogel di surau , pasangan dipenjara



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker