Pengakuan Jujur, Parti Amanah Akui Ia Dijadikan Mainan

Rasa kesian pula bila dengar Ketua Pemuda AMANAH menyebut mengenai betapa parti itu perlu mengambil iktibar ekoran “dimainkan UMNO beberapa kali”.
Selalunya hanya orang yang tidak begitu cerdik dan tidak begitu berwaspada sahaja yang boleh dimainkan oleh orang lain, apatah lagi jika ia berlaku bukan sekali.
Eloklah jika Pemuda AMANAH juga mahu menjuarai penubuhan “grand coalition”, cuma pastikanlah tidak ada lagi kenyataan media berdua AMANAH dan DAP.
Sebabnya ialah macam mana boleh diyakini Pakatan Harapan akan mampu menjadi tonggak kepada ‘grand coalition’ jika kenyataan media pun dibuat asing-asing.
Kamarul Yusoff

Related Articles

One Comment

  1. dikala menjadi barua atau diperbarua oleh DAP, ianya pelik serta diluar tabie jika PAN tidak merasa diri mereka boleh juga dipermainkan…manusia akan tetap mendapat kesedaran merasa diri dipermainkan setelah diperbaruakan, hanya masa akan menentukan…adalah kurang siuman manusia2 dalam PAN tidak mengetahui & mempunyai kesedaran ini walaupun mereka sekarang ini sanggup diperbarua oleh DAP…PAN tidak akan kekal selamanya bersama DAP, satu hari nanti mereka terpaksa berpisah & akan sedar telah dipermainkan

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker