[VIDEO] Lelaki Bila Tayang Kereta Mewah Terus Cair, Anju Sound Laser Jangan Jadi ‘Murah’

Nama Zarina Anjoulie sudah tidak asing lagi di kalangan pengguna media sosial terutamanya Instagram. Walaupun sudah jarang sekali muncul dikaca televisyen, pelakon wanita ini masih lagi mendapat perhatian ramai dengan video-video yang sering dimuat naik mengenai isu terkini

Ramai sangat terpedaya dengan lelaki bawak kereta mewah, kerja best

Terbaru, Zarina Anjoulie atau lebih mesra dipanggil Anju telah berkongsi pendapat mengenai sikap anak gadis remaja zaman sekarang.

Jelasnya, kiniramai perempuan yang mudah terpedaya dengan tipu helah seorang lelaki.

Dengan hanya bermodalkan kereta mewah serta pekerjaan hebat, pastinyaramai yang ‘tersangkut’ sehingga sanggup menggadaikan maruah sendiri.

Lebih baik cari kekayaan sendiri, daripada berharap dekat poket lelaki

Aktres wanita ini juga sempat memberikan nasihat kepada gadis-gadis di luar sana supaya mengejar kejayaan serta kekayaan sendiri dan tidak berharap kepada duit poket lelaki.

Zarina juga faham ramai yang inginkan seorang pemuda yang stabil dari segi kewangan untuk dijadikan suami,namun itu bukan alasan untuk menjatuhkan nilai diri.

Lelaki kaya pun cari perempuan yang mahal & ada class untuk buat bini

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut bersetuju dengan pendapat yang diutarakan pelakon wanita berkenaan. Ramai juga yang mengambil kesempatan untuk berkongsi sekali pandangan mereka tentang isu tersebut.

Sumber: Instagram Zarina Anjoulie

“Kau Ada Kaki,Tangan Pergilah Cari Kerja. Tolong Sedar Diri, Dah Miskin Buat Cara Miskin” – Zarina Anjoulie

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker