[VIDEO] Samseng Jalan Raya Belasah Lelaki Gara-Gara Bunyi Hon, Isteri Luah Geram!

Viral di media sosial satu video yang memaparkan seorang lelaki ditumbuk dan ditendang oleh seorang pembuli jalan raya.

Kejadian itu dikongsi sendiri menerusi Facebook Ivy Lyenn yang mengaku merupakan isteri kepada mangsa yang dibelasah.

Menurutnya, dia kecewa dengan sikap pembuli jalan raya berkenaan walaupun suaminya sudah memohon maaf sebelum itu.

Sebagai bukti nak saman

Hari ini saya betul-betul sedih nampak viral macam ini kes suami kena pukul depan anak 12 tahun. Kalaulah masa ni saya berada dalam kereta. Dengan motor tu sekali saya langgar. Tak payah hon bagi amaran bawa motor kurang ajar. Langgar terus je, jangan tunjuk samseng, terus mahu terajang orang suka hati! Kira untung la kau terjumpa sama husband saya. Kalau terjumpa sama sikap syaitan macam kau, sudah kau kena langgar.

Terima Kasih bantu saya rakam ini. Sebagai bukti kami nak saman orang ni, saman masa bantak terbuang urus sana sini, saman sakit. Saman malu!

Anak saya trauma dengan kejadian
[KGVID]https://mykmu.net/wp-content/uploads/2020/07/SVID_20200727_200226_1.mp4[/KGVID]

Benda ni belum berakhir lagi, orang ni mengancam keluarga husband, (anak-anak, wife) tanpa sebarang kesalahan. Bantu saya share sehingga masalah ini, sekiranya keluarga kami berlaku apa-apa, orang ini yang melakukan!

Saya berharap polis mengambil tindakan. Manusia seperti ini harus pupus dalam dunia. Tiada guna pun hidup lama-lama kalau hormat menghormati tidak tahu menilai.

Kami tidak melakukan seberang bincang luar! Saya tidak berhenti selagi pelaku ini tidak menerima tindakan! Kerana suami saya cedera tanpa seberang kesilapannya! Anak saya trauma dengan kejadian ini!
Oh Bulan

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker