Scha Elinnea lakukan pembedahan kosmetik nak nampak lawa

Scha Elinnea lakukan pembedahan kosmetik nak nampak lawa

Didakwa melakukan pembedahan kosmetik pada bahagian muka, pelakon Scha Elinnea mengaku berbuat demikian bagi memiliki wajah yang sempurna.

Kata Scha atau nama sebenarnya Nur Azleen Natasha Mohamed Mubeen, 25, perubahan tersebut dibuat bagi meningkatkan keyakinan diri lebih-lebih lagi untuk beraksi di hadapan kamera.



“Tidak salah untuk kita buat benda yang buat rasa lebih baik. Sudah semestinya ada (perubahan wajah) tetapi ini tentang diri saya.

“Kalau nak menaikkan keyakinan diri, mengapa tidak. Asalkan tak kacau orang dan bila tengok cermin ‘aku rasa aku cantik hari ini’,” katanya kepada Kosmo! Online semasa sesi fotografi drama Anak-Anak Mafia di Sri Pentas, Damansara, semalam.

Bagaimanapun, Scha enggan berkongsi mengenai tatu di badannya seperti dakwaan yang bertebaran sebelum ini kerana sedar akan kesilapan lampau.

“Bagi orang yang tanya pasal tatu di badan saya pula, saya rasa lebih baik tidak jawab. Mungkin semua orang pernah buat silap pada masa silam.



“Saya pun banyak buat silap dan cuba perbaiki diri untuk jadi lebih baik,” jelasnya.

Namun, anak jati Sungai Petani, Kedah itu tetap menerima dengan hati terbuka komen netizen selain menganggap sebagai teguran.

“Saya tidak boleh tutup mulut orang, sesiapa bagi positif atau negatif komen saya berterima kasih sebab kadang-kadang boleh bagi kesedaran buat saya.

“Saya tidak ambil hati pun. Mungkin orang lain punya pandangan begitu, ada orang buat baik pun tetap dipandang buruk,” ujarnya.



Sebelum ini timbul dakwaan perubahan wajah pelakon Hati Tanpa Rasa itu apabila pengikut mula menyedari perubahan wajahnya berbanding sewaktu awal dalam industri seni.

Malah, dia juga sangat terbuka menunjukkan tatu pada beberapa bahagian badannya tetapi tidak dapat dipastikan sama ada kekal ataupun jenis pelekat. K Online

Scha Elinnea lakukan pembedahan kosmetik nak nampak lawa

Baca Artikel Menarik:



Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Abby Abadi dah macam anak dara

‘Hari-hari adik menangis’ – Abang isteri suspek



Intan Najuwa bertambah cantik ketika hamil

Tolak jawatan SUA Bersatu, nak jawatan timbalan presiden?



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker