Artis wanita disihir bekas suami kerana mahukan harta

Artis wanita disihir bekas suami kerana mahukan harta

Terkejut juga Cik Bunga dengar khabar ini daripada seorang kenalan industri. Sebenarnya, sudah lama juga Cik Bunga tak ada dengar sebarang berita mengenai artis wanita yang seorang ini.

Dulu, dia pelakon yang kontroversi juga di era awal tahun 2000. Masa itu, laris dia sebagai pelakon di layar perak. Kemudian Cik Bunga tengok, keberadaannya dalam industri bagaikan sekejap, ada sekejap tiada.

Tak tahulah apa puncanya, namun Cik Bunga tahu, dia masih ada saja dalam dunia seni hiburan ini. Cuma mungkin dah tak terima banyak tawaran berlakon macam dulu.

Tup-tup, Cik Bunga dengar, kebelakangan ini dia macam sakit. Ada kenalan yang rapat dengannya beritahu, artis wanita itu jatuh sakit gara-gara disihir.

Mungkin dia pun ada inisiatif pergi dapatkan rawatan cara Islam, jadi dari situ, dia dapat tahu yang pelaku itu tidak lain tidak bukan, bekas suami sendiri.

Dengar cerita, bekas suami itu tergamak buat begitu demi nak rampas hartanya. Jangan tanyalah harta berbentuk apa. Cik Bunga pun tak pasti sejauh mana kaya atau berhartanya artis wanita berkenaan.

Kalau betul pun, tak akan sebegitu sengkek atau terdesak si bekas suami itu ya? Terfikir juga Cik Bunga.

Tetapi tak baiklah sampai buat begitu. Jangan main-main hal sihir ini. Buat pula pada orang, macam manusia yang tak ada iman. Tak takut Tuhan ke? Utusan

Artis wanita disihir bekas suami kerana mahukan harta

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Ajai tercarut dalam program FD3

FD3: Kemunculan Datuk Red bawa tuah kepada Adira

All Stars Gegar Vaganza: “Vocal cord saya memang ada parut kekal” – Naqiu

Saya tak berzina – Shakilla Khoriri

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker