Ain Edruce Sound Khai Bahar?

Ain Edruce Sound Khai Bahar?

Siapa yang tidak mengenali pelakon jelita ini Ain Edruce yang juga merupakan seorang model, Penyanyi dan pengacara di Malaysia. Ain Edruce juga sebelum ini terkenal dalam mengacarakan rancangan Mbuzz, i can see your voice Malaysia dan banyak lagi.

Sebelum melibatkan diri dalam pengacaraan, Ain Edruce merupakan seorang model sejak dari zaman belajar. Tinggi lampai, kurus dan wajah yang unik membuatkan ramai tertarik untuk melihatnya. Selepas dari membina kerjaya sebagai seorang model Ain Edruce berjinak-jinak dalam bidang nyanyian, pengacaraan dan seterusnya menjadi pelakon.

Baru-baru ini, tular satu video yang dimuat naik di laman instagram milik @khaibaharempire1 yang menjadi perhatian ramai. Video berkenaan kini meraih jumlah tontonan sebanyak 59 ribu.

Di dalam video berkenaan, memaparkan Ain Edruce bersama Khai Bahar dan Haziq Hussni berada di set melodi. Dalam video tersebut sempat merakamkan Khai Bahar dan Haziq Hussni saling memegang tangan mereka sambil ditanya soalan oleh Ain Edruce.

“Hello, Hello, Hello! kenapa pegang-pegang ni, kenapa pegang-pegang ni eh?”-tanya Ain Edruce

“Takpe kitaorang laki-laki takpe, yang pelik kalau kitaorsang pegang kau”-jawab Haziq Hussni

“Laki-laki takpe”-jawab Khai

Rupa-rupanya, mereka hanya bergurau sesama sendiri sementara menunggu masa untuk meneruskan rancangan tersebut. Apa-apa pun, semoga kita semua diberi kesihatan yang baik bagi meneruskan kehidupan yang akan datang. Mr

Ain Edruce Sound Khai Bahar?

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Kempen undi Bell Ngasri macam YB nak pilihan raya

Rozita miliki rumah 7 bilik di London

DJ Ismahalil menangis sujud syukur, bebas, lepas edar dadah

Pelanggan ‘melompat’ bayar nasi padang harga kayangan

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker