Suami terkejut isteri buat servis di laman web lucah

Suami terkejut isteri buat servis di laman web lucah

Benarlah orang kata, sesi suai kenal termasuk mengenali perangai luar dalam pasangan amatlah penting bagi setiap individu sebelum melangkah ke alam perkahwinan.

Meskipun begitu, perangai atau sifat buruk seseorang itu tidak dapat dikenali sepenuhnya sehinggalah pasangan itu tinggal sebumbung.



Rupanya langgan akaun ‘dark side’ isteri?

Baru-baru ini, seorang individu yang dikenali sebagai Mein Mokhtar di aplikasi X berkongsi semula luahan seorang pengikutnya di Instagram.

Menerusi luahan tersebut, seorang lelaki mendakwa terjebak dengan konten ‘dark side’ (lucah) iaitu keinginan dan fantasi seksual meskipun dirinya sudah berkahwin. Dakwanya lagi, keinginan tersebut terjadi disebabkan si isteri yang kurang melayan permintaan nafkah batinnya.

Bercerita dengan lebih lanjut, lelaki ini memberitahu bahawa dia tertarik dan kerap melihat konten satu akaun ‘dark side’ namun tidak tahu siapakah gerangan di sebalik video tersebut kerana wanita itu tidak menunjukkan wajah. Sehinggalah baru-baru ini, dia baru mengetahui bahawa pemilik akaun tersebut merupakan isterinya sendiri.



Ada satu akaun ni, saya suka tengok konten akaun dia. Memang akaun tak pernah tunjuk muka, jadi memang tak ada idea siapa orang tu.

Saya baru tahu baru-baru ni, rupanya pemilik akaun dark side tu adalah isteri saya. Ya, memang dia.

Lelaki ini akui terkejut dan tidak tahu apa yang perlu dilakukannya. Kisah yang dikongsikan itu telah mendapat pelbagai respon daripada wargamaya yang rata-ratanya menyifatkan bahawa jodoh itu adalah cerminan diri kita.

Malah, tidak kurang juga ada yang mempersoalkan bagaimana seorang suami tidak dapat mengecam tubuh badan isteri termasuklah pakaian yang dipakai wanita itu ketika merakam video tidak senonoh terbabit.
Sumber: Mein Mokhtar



Suami terkejut isteri buat servis di laman web lucah

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

GV10: Kak Lina ‘behave’ pada minggu ketiga



Putera Mateen, Dayang Anisha bakal berkahwin Januari 2024

Aishah nak cari lelaki berduit?



Pengarah JSJ Bukit Aman ‘basuh’ semua KBSJD, “jangan sanggup jual nyawa rakan sendiri” [VIDEO]



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker