PRN Johor: Muhyiddin Akan Bersihkan Nama Nika Gee?

Oleh Megat Terawih

Beranikah Muhyiddin bersumpah laknat bahawa beliau tidak mempunyai apa-apa hubungan sulit seperti berzina dengan Nika Gee?

Beranikah Muhyiddin membersihkan nama beliau dan Nika Gee dengan menyaman suami Nika kerana membuat akuan bersumpah bahawa perceraian mereka adalah kerana Muhyiddin mempunyai hubungan terlarang dengan isterinya. Malah menurut suami Nika beliau mempunyai bukti yang kukuh mengenai skandal Muhyiddin dan isterinya.



Desakan muhyiddin bukan sahaja datang dari pemimpin politik dari parti lain tetapi turut mendesak adalah dari akar umbi ppbm sendiri kerana Muhyiddin sentiasa membawa slogan pemimpin wajib mempunyai integriti yang tinggi.

Kalau ada pemimpin politik yang baru didakwa pun Muhyiddin sudah melebelkan ianya seolah bersalah walaupun mahkamah belum menjatuhkan hukuman, bagaimana dengan diri Muhyiddin sendiri yang berhadapan dengan akuan bersumpah dari suami orang?

Itu belum termasuk bersumpah laknat bahawa anak dan menantunya tidak terlibat di dalam mana-mana projek besar dan menimbulkan keraguan seperti ‘projek Bistari’?

Beranikah Muhyiddin bertindak seperti Najib Razak, bersumpah laknat demi membersihkan nama?



Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker