Masa sedap kau hilang kopiah – Zarina Anjoulie

Masa sedap kau hilang kopiah – Zarina Anjoulie

“Time Sodap Pakcik Hilang Kopiah, Tak Tolak Pun Saya, Munafik!” – Zarina Anjoulie Anggap ‘Ex’ Gila Glamour

Sebelum ini, Zarina Anjoulie atau mesra dikenali sebagai Anju sempat membuat live meluahkan rasa terkilan terhadap netizen yang melabelnya sebagai kaki kikis susulan isu pagar hingga dia menitiskan air mata.

Bagaimanapun, selebriti wanita tersebut mula berasa berang selepas bekas tunang, Datuk Seri Elzey tidak henti bercakap tentang hal tersebut serta aib-aib yang lain.

Bukan saja bercerita tentang isu menghadiahkan pagar buat wanita tersebut, malah Elzey mengeluarkan dakwaan cara Anju melayan anak tunggalnya, Mateen serta tentang perselisahan faham ahli keluarga.

Bekas tunangnya itu turut mendedahkan masalah pelakon tersebut yang pernah dihalau keluar dari rumah beberapa kali.

Terkilan dengan dakwaan yang dikeluarkan oleh bekas tunang yang seakan-akan menggambarkan dirinya cuba mengikis harta benda, Anju juga berkongsikan bukti gambar kunci rumah lelaki terbabit yang sempat dimiliki.

Bukan itu saja, pelakon terbabit sempat berkongsikan DM seseorang yang pernah mengenali Elzey dan individu terbabit meluahkan rasa kurang enak selepas mengetahui Anju bercinta dengan lelaki itu tetapi pelakon tersebut tidak mahu berfikir buruk ketika itu.

Dalam pada masa yang sama, selebriti berusia 35 tahun itu merasakan dirinya seperti dijadikan sebagai bahan konten buat Elzey serta dia turut memberi penjelasan lanjut mengenai isu pemberiaan hadiah pagar itu. Bn

Masa sedap kau hilang kopiah – Zarina Anjoulie

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Agong tepuk dahi kena ‘prank’ [VIDEO]

Nasi lemak janda muda tepi jalan laris

Filem Coast Guard sasar kutip RM7 juta lagi

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker