Azmin, jangan kacau Tanjung Karang, kata Noh Omar


Tan Sri Noh Omar memberi amaran kepada Azmin Ali agar jangan cuba mengganggu kawasannya Parlimen Tanjung Karang.

Noh berkata, Azmin akan melantik seorang penyelaras daripada Perikatan Nasional (PN) di Parlimen Tanjung Karang sekligus menafikan haknya sebagai Ahli Parlimen di situ.

“Saya nak bagi amaran jangan kacau Tanjung Karang.

“Kalau Azmin tidak iktiraf saya sebagai Ahli Parlimen yang masih menyokong PN dan mahu melantik penyelaras seolah-olah hendak mengenepikan saya, kita tunggu dan lihat apa tindakan yang saya akan ambil,” katanya.



Beliau percaya penyelaras yang dilantik berperanan menjalankan tugas sebagai Ahli Parlimen dan sudah tentu diberi peruntukan.

“Jadi persoalan saya mengapa mesti dilantik seorang penyelarasan parlimen di Tanjung Karang kerana saya masih MP di Tanjung Karang yang masih menyokong kerajaan PN,” soal Noh.

Noh turut menasihatkan Azmin agar berhenti untuk memecahbelahkan parti selepas apa yang beliau lakukan terhadap Bersatu, dan PKR.

“Cukup-cukuplah, kamu dah hancurkan Bersatu, hancurkan PKR dan jangan cuba hendak kacau Tanjung Karang. Saya tidak akan berdiam diri,” katanya.



Bahkan beliau mahu merayu kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin agar tidak membiarkan Azmin yang disifatkan gila kuasa untuk terus berkuasa di Selangor.

“Saya tengok di Selangor bermula pengerusi, ketua PN, ketua wanita hatta penyelarasan pilihan raya pun semua bekas PKR yang masuk Bersatu,” katanya. MD

Azmin memang pandai pasal audio, video, kata Anwar



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker