Tertidur Semasa Majlis Graduasi, Gelagat Timbalan Menteri Kerja Raya Ini Curi Perhatian Dunia


Sekitar hujung minggu yang lalu, tular satu perkongsian video di media sosial yang memaparkan Timbalan Menteri Kerja Raya yang juga ahli parlimen Kuala Pilah, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika berlangsungnya satu majlis Khatam Al-Quran dan Graduasi Huffaz kali ke-5 yang dianjurkan oleh pihak Sekolah Menengah Agama Sains Kuala Pilah di Seremban, Negeri Sembilan.

Difahamkan, keadaan Dato Eddin pada ketika itu dikatakan kurang sihat dan keletihan. Namun begitu, beliau tetap gagahkan diri untuk hadir ke majlis berkenaan bagi memenuhi undangan jemputan.

Akan tetapi, berikutan keadaan kesihatan beliau yang kurang baik, beliau telah tertidur nyenyak di saat pengerusi majlis menyebut namanya bagi menyempurnakan agenda program yang seterusnya. Lantaran itu, seorang individu yang tidak dikenali telah merakamkan video aksi beliau yang tertidur sambil dikejutkan dua individu yang duduk bersebelahan beliau.

Perkongsian video berkenaan bukan sahaja tular di Malaysia malah ia turut tular dan disiarkan dalam pengisian berita mingguan di satu saluran televisyen di Turki iaitu Kanal 7.



Dapat dilihat bahawa saluran media berkenaan juga memaparkan video ini semalam sambil menyertakan tajuk ‘Timbalan Menteri Malaysia tidur nyenyak dalam majlis protokol’.

Walau bagaiamanapun, susulan daripada tularnya video itu, Dato Eddin telah memohon maaf kepada pengerusi majlis kerana tertidur semasa majlis berkenaan berlangsung. Semoga Dato Eddin diberikan kesihatan yang baik untuk terus berkhidmat untuk negara. Vc

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker