Nonny Nadirah Pegang Burung pulak.

Nonny Nadirah Muat Naik Rakman Dia Memegang ‘Burung’ Pula, Buat Orang Ramai Semakin Risau Dengan Keadaannya

Pelakon cantik Nonny Nadirah sebelum ini menimbulkan kontroversi apabila memuat naik foto seksi seorang wanita yang sedang ‘berendam’ di dalam besen. Namun Nonny mengambil pendekatan berdiam diri daripada mengeluarkan sebarang kenyataan.

Sehari sebelum menjelang ramadhan, Nonny Nadirah sekali lagi mencetuskan tanda tanya ramai pihak menerusi perkongsiannya di Instagram. Nampaknya Nonny dah tak kisah ‘teguran’ rakan.

Pegang burung

Menerusi perkongsian terbaru di Instagram Stories, Nonny memuat naik video seorang wanita yang mengenakan pakaian seakan pareo yang berwarna merah tetapi menutup bahagian bahu serta lengannya dengan cardigan berwarna putih.

Pada bahagian wajahnya pula, diletakkan sticker rama-rama serta memegang burung meparti putih sambil tersenyum. Di bawah video terbabit, terselit pesanan ringkas ‘tc’ yang ditulis olehnya yang bermaksud take care ataupun jaga diri.

Memuat naik emoji merpati putih dikelilingi emoji love serta cili merah

Selain memuat naik video berkenaan, pelakon cantik ini juga membuat Instagram Stories dengan memenuhi emoji burung merpati putih serta dikelilingi emoji love dan seterusnya emoji cili merah dengan kapsyen ‘Honey Bee’.

Sejak kebelakang ini, tingkah lakunya telah membuatkan ramai pihak risau mengenai keadaannya dan sampai sekarang masih tiada lagi penjelasan dari pihaknya.

Kenapa Dengan Nonny Nadirah Tu? Biar Betul..!!!!

 

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker