[VIDEO] Gadis Lengkap Bertudung Akui Masuk Kelab Malam, Cuma Layan Muzik & Minum Milkshake Je Katanya….

Seorang gadis berhijab di Indonesia dikecam netizen selepas memuat naik satu video di aplikasi TikTok dengan mengaku berada di dalam sebuah kelab malam bersama dua orang rakannya yang juga berhijab.

Menerusi rakaman video tersebut, @nadiatur_rizki berkata dia hanya mahu menikmati minuman milkshake coklat sambil berhibur dengan persembahan ‘live’ daripada pemuzik di tempat tersebut.



VIDEO DIBAWAH:-

Orang lain berjoget, kita cuma nyanyi. Orang lain pesan minuman beralkohol, kita pesan milkshake. Orang lain pulang atas jam 12 tengah malam, kita jam 10 dah cabut,” tulisnya pada video berdurasi 19 saat itu

Tindakan tersebut mengundang rasa bengang dan kritikan netizen yang menyifatkan kumpulan gadis itu sengaja menjatuhkan maruah wanita bertudung selain boleh mendatangkan fitnah terhadap agama Islam.



Namun begitu, ada juga segelintir individu mengatakan tempat dikunjungi gadis terbabit adalah kafe biasa yang mempunyai ‘vibes’ kelab malam selain mungkin sekadar ‘content’ untuk meraih perhatian semata-mata-BorakDaily

Sumber: TikTok @nadiatur_rizki

[VIDEO] Ikut Trend TikTok: Tindakan Sekumpulan Gadis Berhijab Tak Pakai Bra..Dikecam Teruk oleh Netizen



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker