[VIDEO] “Tolong lah, Dah 3 Series Dah Pun” Video Tiktok Shila Amzah Dikecam Netizen Gara-Gara Aksi ini….

Sebelum trending nya kisah Neelofa dan Pu Riz hingga mengegarkan netizen Malaysia, satu gossip panas telah menular dalam kalangan peminat industri hiburan terutamanya media sosial Tik Tok.

Ia bermula dengan penyanyi, Shila Amzah memuat naik video Tik Toknya  berdurasi 14 saat yang ditonton hampir 144 ribu viewers berjoget. Kemudian video tersebut telah dimuatnaikkan oleh salah seorang Twitter.



Apa yang dikesali dan menjadi buah mulut netizen ialah gayanya yang didakwa terkinja-kinja sangat tidak sesuai dengan statusnya bergelar isteri dan ibu. Sementelah lagi badannya yang berisi serta aksi sebegitu tidak manis dipandang.

VIDEO DIBAWAH:-

Ramai netizen terkejut melihat aksi sebegitu lalu membuat jenaka terhadapnya seperti tidak puas menikmati zaman remaja serta mengkritik fesyen yang dikenakan oleh penyanyi terkenal ini



Foto: Twitter

Walaupun Shila telah memadam video tersebut daripada akaun Tik Toknya, namun video itu sempat dimuat turun oleh segelintir netizen lalu menjadikannya sebagai bahan jenaka.

Foto: Tik Tok



Mungkin sedikit peringatan kepada artis di luar sana supaya berhati-hati untuk meletakkan sebarang perkongsian supaya tidak dijadikan modal gelak tawa netizen. – CARI

Kredit: MediaViral

Polis Wanita Buat Video Tik Tok Disiasat



Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker