[VIDEO] Ini Senarai Aktres Bollywood Tercantik Di Dunia, Menurut Pakar Bedah Plastik

Tidak menjadi sebuah kejutan jika nama-nama bintang bollywood seperti Deepika Padukone dan Kareena Kapoor disenaraikan sebagai wanita paling cantik pada tahun 2020 oleh Top Beauty World.

Telah diketahui bahawa pemilihan artis yang paling cantik di dunia ini adalah berdasarkan 3 pakar bedah plastik dari Klinik Pembedahan Kosmetik Los Angeles.

 

Bukan mereka berdua sahaja tersenarai, terdapat beberapa orang artis wanita bollywood yang turut tersenarai mengikut urutan. Jom semak!

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=3EZMFDkuYgg[/embedyt]

6. Kareena Kapoor

Kareena Kapoor berada di kedudukan ke-98 sebagai wanita paling cantik dalam versi Top Beauty World. Adalah diketahui bahawa isteri Saif Ali Khan masih aktif dalam bidang lakonan. Baru-baru ini dia terlibat dalam projek bersama Aamir Khan, iaitu filem Laal Singh Chaddha.

5. Jennifer Winget

Kecantikan Jennifer Winget telah terpancar sejak dia masih muda. Dia berada di kedudukan ke-92 pada tahun 2020. Tidak hanya bergantung pada wajahnya yang menawan, karier lakonan Jennifer cukup cemerlang. Pada tahun 2019, dia memenangi anugerah pelakon wanita terbaik di Anugerah Emas Lions.

4. Priyanka Chopra

Pemenang Miss World 2000, Priyanka Chopra, menjadi salah satu wanita paling cantik pada tahun 2020 di kedudukan ke 82..  Pada tahun 2019, Priyanka dimasukkan dalam senarai 100 artis berpengaruh di majalah Time.

3. Katrina Kaif

Katrina Kaif telah berada dalam senarai artis paling cantik di dunia beberapa kali. Kali ini, dia berada di kedudukan 40  telah mengalahkan beberapa selebriti terkenal di India. Katrina berusia 37 tahun mempunyai wajah kacukan iaitu India dan Inggeris.

2. Aishwarya Rai

Nama Aishwarya Rai melonjak naik melalui Miss India pada tahun 1994. Berada di kedudukan ke-10, Aishwarya sebenarnya pernah menang sebagai pelakon paling cantik pada tahun 2017. Selain penampilannya yang menawan, pelakon berusia 47 tahun ini juga berjaya mencuri perhatian peminat dengan karier lakonannya setelah membintangi Jodhaa Akbar pada tahun 2008.

1. Deepika Padukone

Deepika Padukone berjaya menduduki tempat kedua sebagai wanita paling cantik pada tahun 2020 oleh Top Beauty World. Isteri Ranveer Singh ini telah dimasukkan beberapa kali sebagai artis paling cantik dari India.-Murai.my

Katrina Kaif Dan 5 Artis Bollywood Muslim Ini Pakai Tatu, Walaupun Haram

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker