Anak penyanyi jadi mangsa seksual bapa tiri, ibu pula buat tak tahu

Anak penyanyi jadi mangsa seksual bapa tiri, ibu pula buat tak tahu

Anak kepada penyanyi terkenal Indonesia, Pinkan Mambo iaitu Michelle Ashley membuat pendedahan mengejutkan mendakwa bahawa dia pernah menjadi mangsa gangguan seksual oleh bapa tirinya.

Menerusi temu bual bersama podcast, Michelle Ashley yang berusia 18 tahun itu akhirnya berani menceritakan perkara sebenar kepada umum setelah bertahun-tahun menyimpan ‘rahsia’ tersebut.



Dakwa Michelle lagi, dia telah diganggu sejak tahun 2018 sehingga 2021 dimana pada ketika itu, dia baru berusia 12 tahun. Tambahnya lagi, kejadian tersebut bermula ketika ketiadaan ibunya di rumah. Michelle juga menyangka di rumah hanyalah ada adik beradiknya sahaja.

Dia yang baru selesai mandi dengan pakaian yang agak seksi selamba keluar dari tandas untuk menuju ke bilik ibunya. Ternyata, bapa tirinya itu berada di atas katil di dalam bilik Pinkan Mambo.

Di situlah, Michelle menjadi mangsa gangguan seksual bapa tirinya. Dakwa Michelle lagi, dia pernah menceritakan perkara tersebut kepada ibunya namun tidak diendahkan. Malah dia pula dipersalahkan.

Susulan daripada itu, Michelle akhirnya membongkarkan kejadian tersebut. Tambah Michelle lagi, dia mempunyai bukti berupa foto dan video yang membuktikan bahawa dia menjadi mangsa gangguan seksual oleh bapa tirinya.
Sumber: Liputan6, Kapanlagi



Anak penyanyi jadi mangsa seksual bapa tiri, ibu pula buat tak tahu

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Norish Karman bibir tebal kerana botox?



Isteri nak buat kejutan

Dato Malik bebas dengan jaminan



Hari Asyura, kelebihan Puasa 9,10,11 Muharam



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker