Dulu Tak Cantik? Sekarang Ramai Tak Percaya Dengan Perubahan Drastik Gadis Ini. Wow!!

Anda pasti akan kenal dengan wanita ini jika aktif dalam media sosial. Wanita yang dikenali sebagai ALeksis Corbi ini menjadi tular kerana kejelitaannya dan keseksian ketika bergambar. Aleksis Corbi atau nama asalnya Alexis C. Salita adalah pelajar Universiti yang bercita-cita mahu menjadi seorang pramugari.

Fotonya menjadi viral bukan kerana kejelitaannya tetapi perubahan drastik wajah dari waktu kecil hingga hari ini. Ada netizen yang tidak dapat menerima perubahan ini dan mendakwa ia tidak masuk akal.

Jika dilihat pada wajahnya suatu ketika dahulu, Alexis kelihatan seperti wanita sederhana berkulit gelap dan bukan seorang wanita yang menakjubkan seperti hari ini. Transformasi yang sangat ekstrim ini telah dihujani kritikan dan kecaman dari netizen yang menuduhnya menggunakan pemutih kulit atau pembedahan wajah.

Dari seorang gadis yang sederhana, Aleksis telah tumbuh menjadi seorang wanita yang menakjubkan. Transformasinya begitu ekstrim bahkan orang-orang menuduhnya menggunakan pemutih suplemen dan dia telah menjalani operasi.

Menurut tulisan dari artikel Philnews, Alexis menolak dakwaan melakukan sesuatu untuk menjadikannya lebih cantik namun masih ramai yang tidak percaya dengan penampilannya sekarang berbading dahulu.

Dilansir dari Philnews, dia mengelak dan mengatakan tidak pernah melakukan sesuatu untuk meningkatkan atau memperbaiki penampilannya. Namun siapa percaya dengan hal itu bila membandingkan penampilan dulu dan sekarang.

Foto-Foto

Sumber

Sumber : http://transformasi.pw/

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker