Iqram Dinzly sound balik Fara Salleh, ‘play victim’ macam awak ‘angel’

Iqram Dinzly sound balik Fara Salleh, ‘play victim’ macam awak ‘angel’

Pelakon dan usahawan, Iqram Dinzly membalas semula kata-kata Fara Salleh, isteri kepada pelawak yang juga rakannya, Shuk Sahar.

Menerusi IG story, Iqram berkata dia bersuara dan mempertahankan Shuk kerana Fara memburukkan nama pelawak itu sebagai seorang selebriti.



Narsistik awak itu sukar dibahas. Saya akui tak perlu masuk campur rumah tangga kamu. Cuma jadi geram apabila kamu cuba merosakkan nama sahabat kami, Shuk Sahar yang berusaha gigih memenuhi kehendak kamu.

Tambah Iqram, Fara yang memulakan dahulu mengeluarkan kenyataan sehingga menjadi tular dan berkata wanita tersebut seharusnya pergi ke saluran yang betul sekiranya benar dia menyayangi suaminya.

Sekiranya benar awak sayang, tidak perlu guna media sosial untuk rasa diri itu lebih benar. Pusat kaunseling ada. Masjid ada. Pejabat agama ada. Tapi bila awak kongsi pada dunia, bererti sesiapa pun ada hak juga untuk mempertahankan sahabatnya.

Iqram juga berkata Fara tidak seharusnya menggunakan media sosial untuk melontarkan kata-kata seperti sebelum ini dan ‘play victim’ meskipun jika ada kesilapan daripada pihak Shuk.



Pergi amik wuduk. Solat taubat dan istikharah. Mohon pada Allah petunjuk. Baca Al Quran kemudian cari buku kisah Siti Khadijah dan Sirah Nabi. Sekarang awak boleh tengok sendiri komen netizen siapa yang benar siapa yang salah.

Iqram Dinzly sound balik Fara Salleh, ‘play victim’ macam awak ‘angel’

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Rakan Shuk dedah perangai Fara Salleh

Malu dapat, sakit pun dapat



Atlet miskin menang emas di Olimpik jadi kaya sekelip mata

Nora diceraikan suami menerusi rakaman video



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker