Awie kena bahan, Melayu mana makan durian pakai sudu (Video)

Awie kena bahan, Melayu mana makan durian pakai sudu (Video)

Dengan kedatangan musim durian pada kali ini, orang ramai dilihat tidak melepaskan peluang untuk mendapatkannya walau di mana jua.

Jadi, satu perkara biasa untuk kita menikmati setiap ulas durian dengan tangan kerana dapat merasai teksturnya yang lembut dan ada yang sehingga menjilat jari dek kerana kesedapan yang tidak terkata.



Baru-baru ini, bintang rock tanah air, Awie telah mencuri perhatian ramai apabila tular videonya yang memakan isu raja buah itu dengan sudu seperti pelancong luar negara pula.

Di dalam video itu, Awie kelihatan bersahaja mengambil seulas isi durian dengan sudu untuk dimakan. Namun, selepas ditegur oleh rakannya iaitu Roy Azman, dia terus tersipu malu dan cuba mengelak daripada dirakam.

“Malu orang tengok…jangan cerita dengan orang weii,” luahnya dengan berseloroh kepada rakan-rakan lain yang ada di tempat kejadian berkenaan.

Perkongsian video tersebut di platform TikTok ternyata berjaya meraih perhatian netizen yang mana turut geli hati dan sempat membahan figura terkenal itu kerana memakan isi durian bersama sudu.



Video itu telah memperlihatkan sebanyak 2.2 juta jumlah tontonan dengan 152.1K tanda suka serta dihujani sejumlah komentar daripada peminatnya. Vc

Awie kena bahan, Melayu mana makan durian pakai sudu (Video)

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Nora Danish tak kisah Nedim bersama wanita lain

Promosi produk berbaur lucah, Neelofa masih enggan mengulas



Raghad dakwa dihalang masuk rumah, kubur arwah suami tidak dijaga

Bella Astillah dikecam berpakaian seksi ketika dalam iddah (Video)



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker