Fasha Sandha Makin Seksi Selepas Kurus [VIDEO]

Pelakon Fasha Sandha menafikan dakwaan yang mengatakan dia semakin seksi selepas berjaya menurunkan berat badan sebanyak 18 kilogram.

Ketika ditemui OhBulan!, Fasha berkata dia tiada niat untuk tampil seksi, sebaliknya hanya menggayakan semula pakaian lama miliknya yang masih disimpan sejak beberapa tahun lalu.

Malah, pemilik nama lengkap Nur Fasha Sandha Hassan, 39, berpendapat maksud seksi adalah subjektif.

Saya tak show off (menunjuk) pun yang saya dah kurus atau bangga kepada orang ramai. Mungkin orang nampak sebegitu sebab saya dah mula pakai baju-baju lama ketika badan saya bersaiz kecil. Mereka ada yang kata saya dah berubah bila kurus, tidak begitu.

Seksi pada saya adalah perkara yang subjektif, mungkin bila pakai baju kurung dan bertudung pun boleh dikategori sebagai seksi. Contoh Rozita Che Wan, dia kelihatan seksi. Tidak semestinya tunjuk kulit baru nampak seksi.

Malah, posting yang orang kata nampak kulit saya sebenarnya itu adalah inner warna kulit. Saya tidak perlu nak beri penjelasan yang panjang, orang boleh fikir.

Fasha berkata demikian ketika ditemui pada acara Zumba With Fasha Sandha anjuran jenama Berryfull yang diadakan di Setiawangsa, Kuala Lumpur pada Sabtu.

Walau bagaimanapun jelas Fasha, dia tidak mengambil hati dengan komen nakal netizen, sebaliknya berterima kasih kepada mereka.

Apa pun, saya amat berterima kasih kepada netizen yang mengambil berat tentang saya. Mereka juga diperlukan, kalau tiada orang kecam dunia ini akan jadi bosan.

Netizen hanya menjalankan tugas mereka. Dikecam bukan beerti dibenci tetapi disayangi. Kecaman buatkan saya menjadi seseorang yang lebih baik.

Turun 18 kg

Sementara itu, Fasha menyifatkan pelantikannya sebagai duta Berryfull bukan sekadar rezeki buat dirinya, tetapi juga untuk peminat yang mempunyai masalah untuk turunkan berat badan.

Sebelum ini saya juga mengalami masalah penurunan berat badan dan bukan senang nak turunkan berat, tambah pula saya dikritik segelintir netizen kerana bertubuh besar.

Dan apabila dilamar menjadi duta sesebuah produk, mestilah saya nak cuba dulu kan, sebab peminat akan percaya setiap tips atau perkongsian kesihatan saya.

Alhamdulillah, selepas beberapa bulan menggunakan Berryfull, saya dapat lihat perubahan diri saya. Dan sekarang, saya sudah berjaya menurunkan 18 kilogram.

Kehadiran Fasha sebagai duta produk Berryfull ternyata memberi tuah buat jenama Inayah Beauty apabila berjaya meraih jualan paling tinggi iaitu lebih 400,000 jar.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Inayah Beauty, Dini Qistina binti Latifi, secara tidak langsung, kutipan jualan kasar hampir mencecah RM20 juta dalam tempoh tidak sampai setahun aktres itu menjadi duta Berryfull.

Tambah Dini, kerana kepercayaan orang ramai terhadap Berryfull juga, pihaknya mengambil langkah berjaga-jaga dengan mengubah pembungkusan Berryfull dari semasa ke semasa bagi mengelakkan peniruan produk daripada pihak yang tidak bertanggungjawab.

Sementara itu, Inayah Beauty membuka peluang kepada orang ramai untuk menyertai cabaran kurus 1kg dapat RM1000 dan tempoh cabaran itu bermula 22 Julai sehingga 5 Ogos depan.

Video

 

 

 

Kongsikan kepada keluarga dan rakan anda

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Dia Suka Aksi Ganas & Minta Banyak Kali Sehari – Lucinta Luna

Perubahan wajah Rina Harun jadi bualan, dagu makin pelik

Wanita Mengadu Ebit Lew ‘Stop’ Bayarkan Rumah Sewa Hingga Dihalau

Kulit Kalis Api Neraka Ke? Sharifah Sakinah Diperli Netizen

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker