Shaarnaz adalah takdir Tuhan – Amelia Christie

Shaarnaz adalah takdir Tuhan – Amelia Christie

Pelakon Amelia Christie menyifatkan aktor yang rapat dengannya, Sharnaaz Ahmad sebagai seorang lelaki tegas pertama kali mereka berkenalan.

Perkara tersebut dikongsikan ketika menjawab soalan pengikut pada sesi siaran langsung dalam TikTok yang menyaksikannya mempromosikan satu produk minuman.



Pelakon 7 Hari Mencintaiku 2 itu dengan nada malu-malu turut mendedahkan dia dan Sharnaaz berkenalan secara kebetulan tatkala ditanya mengenai detik pertemuan pertama mereka.

“Kami ‘terkenal’ (secara tidak sengaja). Tuhan takdirkan kami berjumpa, jadi kami berjumpalah masa itu.

“Kami jumpa ketika penggambaran. Itu sahaja tak ada apa-apa pun,” ungkapnya lagi yang tampak segan untuk bercerita lebih lanjut.

Menurut bintang jelita berusia 23 tahun itu, mereka juga masih dalam fasa berkawan dan sedang mengenali keperibadian masing-masing dengan lebih mendalam.



“Kami kenal sebagai kawan dan kenal hati budi masing-masing. Sekarang pun masih mengenal hati budi, dia orangnya macam mana, saya orangnya macam mana.

Sebelum ini, kemunculan Sharnaaz bersama Emelia pada malam gala Polis Evo 3 memancing perhatian ramai apabila mereka tiba di majlis itu beriringan sambil aktres tersebut merangkul lengannya.

Aktor yang turut membintangi filem berkenaan mengakui mereka rapat, namun belum sampai ke peringkat serius ataupun bercinta.

Sharnaaz pernah mendirikan rumah tangga dengan kakak kepada usahawan selebriti Neelofa, Noor Nabila pada Mac 2017 namun bercerai pada Julai 2020.



Hasil perkahwinan tersebut dikurniakan seorang anak lelaki, Jebat Jayden Ahmad, yang kini berusia lima tahun. K Online

Shaarnaz adalah takdir Tuhan – Amelia Christie

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET



Danny-Fateha, kenal 5 hari, nikah dua minggu akhirnya bercerai

Masya Masyitah tayang paha pulak, siap peluk siapa tu?



Kisah dicintai Azwan Ali, respon Ziana Zain memang ‘deep’

Silap-silap PH/BN yang menang 6-0 atau menang 5-1



Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker