[VIDEO] ‘Itu Bukan Anak Saya”, Suami Kantoikan Isterinya Curang Selama 3 Tahun Dengan Kawan Sendiri

Video itu menjadi viral di media sosial seorang suami yang menuduh isterinya hamil dengan anak lelaki lain dalam pengumuman yang dibuatnya di majlis ‘baby shower’.

Pembedahan itu tidak hanya mengejutkan isterinya, malah membuat para tamu yang hadir, termasuk lelaki yang berselingkuh dengan isterinya, terkejut dan mendengar penjelasan suami dengan perasaan ingin tahu.

Kejadian tersebut dipercayai berlaku di Bolivia berdasarkan bahasa yang digunakan dalam video tersebut. Suami terdahulu pertama kali memperkenalkan penjaganya dan mereka mempunyai bukti kukuh yang menunjukkan bahawa wanita hamil itu menggandakan suaminya.

“Ini adalah pengawal saya. Kami mempunyai dokumen di sini. Seperti yang anda semua tahu, saya mengharapkan bayi lelaki. Di sini, lihatlah, saya mempunyai keputusan peperiksaan kehamilan dan anda tahu bahawa saya akan menjadi bapa tidak lama lagi.

“Tetapi anda tahu apa, anda tidak kira perkara penting. Ini adalah bukti (gambar ultrasound) yang menunjukkan bahawa dia (isteri) tidak hamil empat bulan, tetapi dia sebenarnya hamil enam bulan,” katanya.

Bukan hanya itu, malah dia mengumumkan bahawa isterinya telah berlaku curang dengan lelaki yang merupakan pasangannya sendiri selama tiga tahun.

Ibu akan mula gugup dan meminta suaminya berhenti bercakap dan bercakap mengenai perkara itu di luar. Tetapi suaminya bertekad untuk meneruskan pembedahan.

Penjaga itu kemudian menunjukkan video kamera litar tertutup (CCTV) melalui komputer ribanya kepada orang ramai di mana isterinya bersama pasangannya yang curang yang baru sahaja keluar dari bilik mandi. Rumah tangga manosak juga berada dalam perhimpunan yang sama, duduk tidak jauh dari isteri.

“Bukan anak saya, tempat mandi bayi ini untuk mereka berdua,” kata suami itu lagi menyebabkan isterinya mula menangis kerana kecurangannya telah terdedah dan kali ini dia tidak dapat melepaskan diri lagi.

Pendedahan itu pada awalnya menyebabkan perhimpunan itu huru-hara ketika dia berkata, “Majlis ini bukan untuk saya, tetapi untuk mereka berdua dan saya akan keluar dari sini.”

Tonton Video Di Bawah: –

Suami pertama kali melangkah keluar dari perhimpunan, sambil dikejar oleh isterinya, yang berusaha memujuknya walaupun dia tahu bahawa kesalahan seperti itu sangat sukar dimaafkan.

Sementara itu, tetamu yang lain mula melampiaskan kemarahan mereka terhadap lelaki botak itu yang berwarna merah. Dia dipukul dan dilemparkan ke muka.

Sumber: Matahari

Kredit: Wartawan

Hubungan sulit si isteri akhirnya terbongkar

Related Articles

One Comment

  1. aku percaya selain si suami orang ramai yang hadiri itu kalau boleh nak kenakan hukuman ala hudud pada jantan berbaju merah berkenaan…orang kristian sekarang ikut hukum undang2 sivil & ajaran si ‘paul'(menyeleweng ajaran sebenar Jesus kerana menyebelahi kehendak ajaran kristian campur paganism raja rome) padahal ‘salvation'(dapat masuk syurga selepas mati) mereka bergantung dengan kepatuhan kepada tuhan mereka yang menyuruh rejam batu sehingga mati para penzina mengikut hukum dalam ‘old testament’…hukum dalam old testament ini hanya dilakukan orang jew(yahudi) yang mengimani ajaran nabi Musa as & nabi Isa as…’kristian’ adalah agama ciptaan si paul & raja rome, Jesus tidak pernah sebut pun agama yang dia dakwahkan bernama ‘kristian’…agama yang Jesus bawa & dakwah adalah ‘submission only to one god’ atau pun ‘Islam’

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker