AlFatihah : Selepas Kehilangan Suami & Anak Kini Nora Arififn Diuji Lagi Kehilangan Insan Tercinta Buat Kali Ke -3

Setiap yang hidup pasti akan merasakan kematian. Namun bagi penyanyi Nora Ariffin, kebelakangan ini banyak kematlan yang berlaku begitu dekat dengan kehidupannya.

Bermula dengan kematian suaminya, Johan Nawawi pada 2017 dan diikuti dengan kematlan anaknya pula, Alif Johan pada 2019, satu lagi berita kematlan menyusul.

Menerusi Instagram Nora, penyanyi Di Persimpangan Dilema ini memaklumkan bahawa ibu mertuanya, Nora Abdullah (ibu arwah Johan Nawawi) telah menlnggal dunia hari ini pada pagi tadi (2 September 2020). 

Dalam kenyataannya di media soslal tersebut, dia berharap ibu mertuanya ditempatkan bersama para solehin dan dapat bertemu dengan suami dan anaknya di sana nanti. Sedihnya… 



Netlzen berslmpati dengan Nora

Rata-rata netlzen di media soslal mengucapkan takzlah buat Nora dan mendoakan semoga penyanyi ini tabah dengan dvgaan yang dihadapinya itu.

Ujian yang menimpa Nora ini juga mendapat perhatian personaliti TV3, Fedtri Yahya yang juga bersimpati dengan penyanyi ini.



Untuk info, arwah Nora Abdullah ialah pelukis komik wanita pertama negara dan terkenal dengan hasilnya tentang lagenda Cik Siti Wan Kembang pada tahun 1955 dan diterbitkan semula dalam majalah Gila-Gila dan Salina pada tahun 1980-an.

Takziah buat keluarga Nora Ariffin. Al Fatihah… 

Sumber:tranformasi , dedah.co



Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker