Wallahi Wabillahi Watallahi.. Saya Akan Letak Jawatan – Syed Saddiq

Share

 

Sumpah laknat Syed Saddiq

Wallahi, Wabillahi, Watallahi! ‘Saya tak takut!’

“Kalau ada salah guna kuasa, penyelewengan dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) membuktikan ini salah guna kuasa, saya jadi orang pertama yang letak jawatan.

Fahami betul-betul apa si Saddiq punya sumpah. Kalau SPRM buktikan ada penyelewengan dia akan letak jawatan. Bukan dia bersumpah tidak ada berlaku penyelewengan. Kita jangan salah faham dan terperangkap dengan taktik si Saddiq ni.

Dia tak laknatpun diri dia. Letak jawatan sahaja..

“Lagi pun tak perlulah letak sebab dah kena PECAT pun”

Kita kena realistik iaitu bila SPRM akan siasat dan akan buat pendakwaan? Sabar saja la tunggulah SPRM lengkapkan siasatan..

3 thoughts on “Wallahi Wabillahi Watallahi.. Saya Akan Letak Jawatan – Syed Saddiq

  • June 8, 2020 at 09:41
    Permalink

    Bodoh tahap apa ni? Kalau dah DIBUKTIKAN kau menyeleweng, tentu lah kena letak jawatan. Takkan nak pasang kulit tebal mcm tauk ko !

    Duduk bawah ketiaq atoq ko byk sgt sampai dah terikut ikut gaya putar alam atoq kerala ko!

    Reply
  • June 8, 2020 at 10:17
    Permalink

    Puak ni, setakat sumpah aje wlu ada sebut nama Allah, bukan dia peduli seolah allah tak ada.Mainan je bagi diaorg.

    Reply
  • June 9, 2020 at 23:41
    Permalink

    Buat susah negara, dia bukan urus negara pun. Dia je yg di urus dari dulu sampai sekarang…
    Tak mesra melayu….
    Tak mesra islam….

    Reply

Leave a Reply

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!