Spider-Man Tobey Maguire ‘dating’ dengan model Malaysia

Spider-Man Tobey Maguire ‘dating’ dengan model Malaysia

Kehadiran bekas bintang Spider-Man, Tobey Maguire, 49 tahun, bersama dengan pelakon dan model berusia 20 tahun, Lily Chee, dipercayai mempunyai darah Malaysia baru-baru ini telah menarik perhatian ramai di sebuah majlis mewah yang diadakan oleh billionaire Michael Rubin, lapor Malay Mail.

Kehadiran Maguire bersama Lily Chee telah menimbulkan kontroversi dan kritikan di platform media sosial, dengan bekas isterinya tampil mempertahankan tindakan tersebut.



Gambar-gambar menunjukkan Maguire dengan tangannya memeluk Chee ketika mereka meninggalkan majlis tersebut, mencetuskan spekulasi tentang status hubungan mereka.

Pengguna media sosial, sedar akan reputasi Tobey sebagai lelaki yang disenangi wanita, mengeluarkan kritikan terhadap jurang usia 29 tahun yang ketara antara dia dan Chee.

Lebih hairan lagi, Chee hanya berselisih tiga tahun lebih tua daripada anak perempuan Maguire yang berusia 17 tahun, Ruby.

Ramai membandingkan situasi ini dengan kawan Maguire, Leonardo DiCaprio, yang juga dikenali dengan kecenderungan untuk berkawan rapat dengan wanita yang lebih muda, dan dituduh sebagai ‘predator’.



Di media sosial, satu posting menunjukkan, “Spider-Man ditayangkan setahun SEBELUM dia dilahirkan; ini gila”, mendapat lebih daripada 13,000 tanda suka.

Pengguna lain, “Apa yang terjadi dengan lelaki Hollywood dengan bayi muda?”

Maguire sebelum ini telah berkahwin dengan pereka Jennifer Meyer selama satu dekad, dari 2007 hingga 2017.

Beliau memberi respons terhadap komen negatif, menjelaskan bahawa Maguire hanya membantu Chee ke keretanya dan bahawa dia adalah “lelaki yang baik.”



Jadi, siapakah Lily Chee?

Lahir di Atlanta kepada bapa keturunan China-Malaysia dan ibu keturunan Ireland dan Scotland, Chee telah membina nama dalam industri model.

Dia mula mengejar kerjaya ini selepas menamatkan pengajian di Universiti Columbia.

Wajah Chee telah muncul dalam kempen-kempen fesyen untuk jenama ternama seperti Valentino, Dior, Ralph Lauren, dan Calvin Klein.



Peranan lakonannya termasuk watak sebagai Elektra muda dalam siri Marvel Daredevil dan penampilan dalam drama perubatan Netflix, New Amsterdam.

Chee mempunyai 1.5 juta pengikut di Instagram, dan mempunyai beratus ribu pengikut di TikTok dan YouTube.

Chee dan adik-adiknya yang lebih muda, Mabel (berusia 18 tahun) dan Nuala (15 tahun), dilihat sebagai bakal pengganti kepada ikon seperti adik-beradik Hadid atau Jenner. Vc

Spider-Man Tobey Maguire ‘dating’ dengan model Malaysia



Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Harith Iskandar, Dr Jezamine bercerai



Nonny Nadirah buat hal,berkemban sambil menari pula

Mana peminat kami, seru Man Raja Lawak

Hajah Amy Mastura, Alhamdulillah

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker