SUAMI NADIA: “TAK PERNAH PAKSA MASAK, CUCI… NAFKAH CUKUP… HANYA TAK MAMPU HADIAHKAN KAU RUMAH”

SUAMI NADIA: “TAK PERNAH PAKSA MASAK, CUCI… NAFKAH CUKUP… HANYA TAK MAMPU HADIAHKAN KAU RUMAH”


Sebelum ini hangat diperkatakan mengenai kemelut rumah rumah tangga pelakon Nadia Brian dan Muizz Nasruddin. Lebih menghangatkan lagi apabila suami Nadia mendakwa melihat pelakon itu curang di depan matanya serta mempunyai bukti isterinya bersama lain di sebuah hotel.

Bagaimanapun, Nadia menafikan sekeras-kerasnya dakwaan dia berlaku curang terhadap suaminya sepanjang perkahwinan mereka dan mengatakan ianya hanya fitnah. Malah, Nadia berkata banyak kerenah Muizz namun tidak dapat dikongsikan demi menjaga aib.

Tidak hanya berdiam diri, suaminya tampil memberi kenyataan balas menerusi Insta Story dimana Muiz berkata dia tidak pernah menyuruh isterinya melakukan kerja rumah sepanjang berkahwin kerana pembantu rumah disediakan.
Klik untuk gambar besar

Image_2.jpg
Kata Muizz lagi, segala nafkah cukup disediakan olehnya namun dia mengakui tidak mampu menghadiahkan rumah untuk isterinya buat masa ini disebabkan keadaan ekonomi tidak menentu.

Muizz turut menfatikan dakwaan bahawa dirinya ‘gila glamour’ kerana bukan dia yang bergelek di aplikasi Tik Tok untuk meraih perhatian daripada netizen.

Image_3.jpg

Dalam pada itu, Muizz turut meminta pihak sana tidak bercerita buruk berkenaan dirinya atau dia sendiri yang membuka mulut mendedahkan cerita sebenar.

Menerusi satu lagi perkongsian, Muizz turut memuat naik status memohon maaf kepada keluarga dan kenalannya kerana terpaksa memuat naik luahan hati di media sosial kerana dia juga manusia biasa.

Meskipun tidak menyebut nama posting berkenaan ditujukan kepada siapa, namun ramai yang membuat skepulasi ia mengenai pergolakkan melanda rumah tangga pasangan itu.

 

Image_4.jpg

Image_5.jpg

Image_6.jpg

Image_7.jpg

Image_8.jpg

 

Saya sendiri nampak Nadia Brian dengan lelaki dalam bilik hotel, dakwa suami

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker