Skandal Seks: Sekali lagi, Gisella Anastasia Mengenai Tuduhan Video Lucah, Netizen Ingin Tahu Mengenai Identiti Lelaki

Lagi, Gisella Anastasia Terkait Tuduhan Video Porno, Netizen Kepo Identitas Pria

Nama Gisella Anastasia sekali lagi terperangkap dalam aksi dalam video lucah yang dituduh serupa dengannya.Walaupun itu hanya tipuan, tetapi dunia media sosial teruja untuk bercerita mengenai kisah viral.Ia bermula dengan peredaran video berdurasi 19 saat di Twitter.

Dalam video tersebut, seorang wanita dilihat di atas lelaki yang berbaring telentang.Netizen segera mengesyaki bahawa wanita itu adalah Gisel. Mereka melihat beberapa persamaan di lokasi dalam video dan ruangan yang sering ditunjukkan oleh Gisel dalam video TikTok.

Bukan itu sahaja, netizen juga ingin mengetahui lelaki yang sedang dalam video menarik dengan wanita yang dikenali sebagai Gisel.Beberapa orang menduga bahawa lelaki itu adalah pengurus, Andi Tanggawana, tetapi kemudian mengaitkan pemain piano itu dengan seorang tokoh yang dikatakan benar.

Lelaki itu adalah Adhietya Mukti, pemain piano yang sering menemani Gisel ke Ayu Ting Ting ketika membuat persembahan.



Netizen juga melihat apa yang dimiliki Adhiet dan lelaki dalam video itu adalah tahi lalat dan janggut.”Tapi lalat di wajahnya sudah menjadi yang paling tepat.

Walaupun isi ruangan sudah diubah, lalat tidak dapat bergerak. Checkmate sudah,” tambah akaun @ZyoAnose .Seiring dengan peredaran video tersebut, polis mengakui bahawa mereka akan campur tangan.”Lihat nanti, oke,” kata Ketua Perhubungan Awam Polda Metro Jaya Kombes Yusri Yunus, yang dipetik dari detikcom, Sabtu (7/11).

Namun, ketika diminta untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut, Yusri enggan mengulas lebih lanjut mengenai video tersebut.

Oleh: Maliah Surip



Sumber & Foto: Detik.com, TribunTimur , GEMPAK

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=40FPe_mjy_I[/embedyt]

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker