Netizen Kecewa, Anak Ustaz Derry Sulaiman Seksi Pakai Lingerie di Instagram

Share

Heboh di media sosial Indonesia, apabila anak perempuan Ustaz Derry Sulaiman, Alyssa Spichak, baru-baru ini menimbulkan kontroversi. Sebagai anak perempuan seorang ustaz, Alyssa malah kelihatan seksi menyambut hari Halloween bersama teman lelakinya yang merupakan warga asing. Ini dapat dilihat dari salah satu posting terbaru di akaun media sosialnya.

Dalam posting ini, Alyssa dilihat berkongsi sejumlah gambar ketika meraikan Halloween dan kelihatan seksi memakai pakaian dalam hitam dengan sayap di bahunya. Lebih dari itu, dia tidak teragak-agak untuk mencium leher kekasihnya yang dipamerkan di Instagram.

Foto seksi dan keakraban Alyssa dengan teman lelakinya menjadi sasaran kritikan dari netizen. Sebilangan besar netizen mengatakan bahawa mereka kecewa dengan tingkah laku Alyssa. Tidak sedikit dari mereka yang mula menyebut status Alyssa sebagai anak ustaz.

Kasihan abi dan ibumu alyssa, beliau banyak memberi safaat dan kebaikan untuk orang lain tapi tidak untuk anaknya. Semoga kau mendapatkan hidayah dari Allah. Amin,” tegur pengguna akaun bernama @bang_nasty.

Sebelum berhijrah Ustadz Derry Sulaiman dikenali sebagai pemuzik dari kumpulan band metal, Bretayer. Ustadz Derry Sulaiman mengakui bahawa dia jarang mendengar muzik selepas berhijrah.

Kredit: Murai 

Nia Ramadhani suka pamerkan foto seksi di media sosial

Leave a Reply