‘CONTENT’ disukai ramai, Athisha adik Neelofa perkenal semua adik-beradiknya di Youtube. Tak sangka… [ VIDEO ]

Adik kepada selebriti terkenal, Neelofa iaitu Athisha Khan merupakan seorang Youtuber yang cukup disukai ramai pengguna Youtube apabila dia memaparkan content yang bukan sahaja menghiburkan malah turut bermanfaat.

Athisha Khan juga menjadi inspirasi buat peminatnya sebagai personaliti media sosial dan dia juga sudah lama aktif sebagai Youtuber dengan memiliki ribuan subscribers dan pernah menerima trofi Youtube Silver Play Button.


Nampaknya, content yang dipaparkan dalam video-video Athisha Khan di Youtube semakin mendapat perhatian dan terbaharu bukan dia sahaja yang menjadi bualan peminat dan penguna Youtube malah adik-beradiknya juga.

Ini kerana, perkongsiannya kepada umum kali ini merupakan video untuk orang ramai dapat berjumpa dengan adik-beradiknya dimana kelihatan juga Ameera Khan, Neelofa dan Noor Nabila dimana nama-nama ini bukanlah asing lagi dalam dunia hiburan tanah air.

Bukan sahaja memperkenalkan mereka malah Athisha Khan turut berkongsikan beberapa persoalan mengenai diri adik-beradiknya itu yang perlu dijawab seperti umur, status dan sebagainya.

SILA LIHAT VIDEO DIBAWAH INI: 

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=e06l8EyKHkQ[/embedyt]

Menerusi video dikongsikan melalui channel Youtube Athisha Khan itu meskipun beberapa hari dikongsikan namun telah ditonton lebih 470,000 kali oleh peminat keluarga selebriti ini kerana dapat mengenali adik-beradik mereka.

Sementara itu, diruangan komen berikut antara reaksi ditinggalkan warganet.

“That shows how close they are”

“Watched this like 100 times…”

Kredit: Teh Tarik

Tular tentang Neelofa berpurdah. Akhirnya Neelofa tampil buka mulut dedahkan sesuatu…ini kisahnya..

Related Articles

Check Also
Close
Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker